پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۹۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تحول در فناوری و نوآوری امری ضروری برای تحقق رونق تولید در سال ۹۸ است.
شعارسال: بابک نگاهداری با اشاره به گستردگی و ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با یک چشم‌انداز و طراحی دقیق می‌توان از ظرفیت‌های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش عالی کشور به بهترین نحو بهره‌مند شد.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در دوران جدید به‌عنوان یک دانشگاه اجتماعی با رسالت‌های اجتماعی معرفی می‌شود و نسبت به مباحث اجتماعی و چالش‌های ملی با رویکرد کنش‌گرانه ورود می‌کند.

نگاهداری درباره اشتغال دانش‌آموختگان به‌عنوان یک چالش اجتماعی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با تقویت حوزه دانش‌بنیان درصدد ایجاد اشتغال به دانش‌آموختگان خود است و با یک جهت‌گیری آموزشی به دنبال پیاده‌سازی آموزش‌های مهارت‌محور و کاربردی است.

وی با اشاره نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «رونق تولید»، افزود: مراکز رشد، مراکز تحقیقاتی و پارک‌های فناوری دانشگاه آزاد اسلامی باید در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان پیشرو باشند؛ چراکه تحول در فناوری و نوآوری امری ضروری برای تحقق رونق تولید به‌شمار می‌رود.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم با رویکرد ایجاد تحول در فناوری و نوآوری کار ویژه‌ای در کنار آموزش و پژوهش را از آغاز سال جدید دنبال خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1398 ، کدخبر: 372966 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین