پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی قانون های موازی و به درد نخور از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب می شود، افزود: متاسفانه هیچ نظارتی بر اجرای قانون نمی شود.

شعارسال: احمد بیگدلی اظهار داشت: یکی از ایراداتی که من در سه سال گذشته به مجلس شورای اسلامی گرفته ام،حجم قانون گذاری از سوی مجلس شورای اسلامی بوده است چرا که به این حجم از قانونگذاری نیازی نیست.

وی با بیان اینکه باید در مواقع ضروری قانونگذاری کرد، خاطرنشان کرد: اینکه هفته ای سه روز در مجلس شورای اسلامی قانگذاری انجام شود، مطلوب نیست.

این نماینده با اشاره به اینکه گاهی قانون های موازی و به درد نخور از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب می شود، افزود: متاسفانه هیچ نظارتی بر اجرای قانون نمی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال 95 برنامه ششم توسعه از سوی نمایندگان نوشته شده است اما تا کنون حتی یک نفر نظارتی بر نحوه اجرای این برنامه نداشته است.

بیگدلی با بیان اینکه همچنین قانون بودجه 96 و 97 که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است با عدم نظارت مواجه بوده است،افزود: خیلی خوشبینانه به این موضوع نگاه کنیم تنها 15 درصد نظارت بر نحوه اجرای قانون انجام شده است.

وی وظیفه اصلی مجلس شورای اسلامی را نظارت بر اجرای قانون عنوان کرد و گفت: عدم نظارت به قوانین موجب ایجاد مشکلاتی برای کشور شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراتر از این مشکل در دولت و قوه قضائیه نیز وجود دارد،خاطرنشان کرد: باید این مشکل به زودی حل شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت موج رسا، تاریخ انتشار: 25فروردین1398 ، کدخبر: 10593: www.mojerasa.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین