پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: هر کمیسیون مجلس یک فراکسیون زنان است

شعار سال: فاطمه سعیدی در نشست چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی زنان ایران در مجلس دهم گفت: ما نیاز به کمک و حمایت و نشست‌های نواندیشی زیادی داریم تا به ما بگویند ایرادات کجاست، چه مواردی را جا انداخته‌ایم و چه مسائلی را در نظر نگرفته‌ایم.

وی با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه در کمیسیون های مجلس اظهار کرد: من امروز نقش موثر آقای عارف را در کمیسیون آموزش دیدم. یک سال دیگر همه کسانی که در انتخابات ریاست مجلس به آقای عارف رأی نداده اند دور او حلقه می‌زنند و به ایشان رأی خواهند داد.

سعیدی خاطرنشان کرد: ما از بزرگان سیاست‌مدار خود صبر و بردباری را یاد گرفته‌ایم که برخی از آن‌ها چطور در خانه نشسته‌اند و ممنوع‌التصویر یا بیان شده‌اند و صبورانه به کار خود ادامه می‌دهند.

وی تأکید کرد: فراکسیون زنان هنوز به دلیل حساسیت بالا در ترکیب هیئت رئیسه به جمع‌بندی نرسیده است که ان‌شاءالله به زودی در این رابطه به توافق می‌رسیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1395، کد مطلب: 95033018154:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین