پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۵۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵
استاندارکردستان گفت: با توجه به اینکه بنیاد مسکن نقش مهمی در توسعه و آبادانی مناطق روستایی استان دارد بر این اساس می تواند مشارکت بیشتری نیز در توسعه زیر ساخت های استان بر عهده داشته باشد.

شعارسال: بهمن مرادنیا در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان به مناسبت سالروز تاسیس این بنیاد با بیان این مطلب اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهادی انقلابی همواره نقش مهمی در توسعه و رفع مشکلات زیر بنایی به ویژه در مناطق روستایی برعهده داشته است.

وی افزود: در سالیان اخیر بنیاد در سطح استان نیز اقدامات مناسبی برای اجرای طرح های زیر بنایی به ویژه طرحهای هادی روستایی در مناطق مختلف استان به انجام رسانده که بسیار مهم و تاثیر گذار بوده است و ضروریست برای ارائه خدمت بهتر به مردم روند این خدمات در استان توسعه یابد.

مرادنیا خاطر نشان کرد: با وجود ظرفیت های بالقوه ماشین آلات بنیاد مسکن در استان باید به نحوه مناسب از این ظرفیت ها برای مشارکت در اجرای طرح ها مهم و زیر بنایی از جمله راه روستایی و طرح های هادی استفاده کرد.

استاندار کردستان ضمن تشکر از حضور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان در روند همکاری در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده و سیل زده اظهار داشت: بنیاد مسکن استان می تواند با بسیج امکانات خود گام مهمی در تسریع روند توسعه زیر ساخت های استان بردارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 26فروردین1398 ، کدخبر: 834310: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین