پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۶۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیش از انقلاب اسلامی، ایران جرأت مقابله با آمریکا را نداشت، اما به برکت این انقلاب، کشورهای کوچک نیز توان مخالفت با شیطان بزرگ را پیدا کردند و تحمل زورگویی را ندارند.

شعارسال:سردار علی فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگ «من هم یک سپاهی ام» که امروز با حضور علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنا و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی برگزار شد، گفت: از برگزاری چنین همایشی تشکر می کنم و امیدوارم این‌گونه جمع‌ها و همایش‌ها خیر و برکت مضاعفی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنی های آمریکا با ملت ایران در 40 سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد، مداوم، بی وقفه و مستمر است، اظهار داشت: هر روز شاهد ابعاد جدیدی از دشمنی های این شیطان بزرگ در حق ملت ایران هستیم و روزی نیست که ظلم و جفایی از سوی آمریکایی ها علیه کشورمان نداشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه کشور بعد از انقلاب اسلامی از جهات مختلف به دستاوردها و پیشرفت های بزرگی دست پیدا کرده، خاطر نشان کرد: پیش از انقلاب اسلامی، ایران و همچنین کشورهای کوچک جرأت مقابله با آمریکا و عرض اندام را نداشتند، اما به برکت این انقلاب، کشورها توان مخالفت با شیطان بزرگ را پیدا کردند و تحمل زورگویی ها را ندارند.

وی ادامه داد: نصرت خداوند شامل جبهه حق می شود و طبق وعده الهی که تخلفی در تحقق آن وجود ندارد، قدرت لایزال الهی با افراد، نظام و کشورهایی است که طرفدار حق باشند.

فدوی با تأکید بر اینکه جبهه باطل ضعیف است، گفت: آمریکا با وجود آنکه خود را ابرقدرت می داند، ضعیف است، چون جبهه باطل است و همواره در طول تاریخ جبهه حق بر جبهه باطل برتری دارد و پیروز میدان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نسبت به بندهایی از قانون اساسی که مربوط به نحوه حیات درونی نظام جمهوری اسلامی ایران است، حساسیت داشتند، افزود: این نظام مبتنی بر دین اسلام است. نظام جمهوری اسلامی براساس دین و ایمان بنا شده و در جبهه حق قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی هر دو مولود انقلاب اسلامی هستند و امام راحل در تأسیس و شکل گیری آن نقش داشت.

سردار فدوی اظهار داشت: اگر نهادها و مجموعه های کشور با هم افزایی و براساس آیه های قرآن عمل می کردند، الان ظرفیت ها و توانمندی های کشور بیش از وضعیت فعلی بود. با تلاش مردم و مسئولان قطعاً به گونه ای از این وضعیت اقتصادی عبور می کنیم که آمریکا و تحریم کنندگان از عملکرد خود پشیمان شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر نقش و جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور، گفت: این دانشگاه مولود انقلاب است و پیش از انقلاب اسلامی آثاری از دانشگاه آزاد اسلامی در کشور وجود ندارد. نقش و سهم این دانشگاه در پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور خیلی خاص است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند بی محابا وارد صحنه های حساس کشور شود و به عنوان الگو و سرمنشا برای دیگر نهادهای کشور قرار گیرد.

سردار فدوی اصلی ترین عنصر برای پیشرفت کشورها را نیروی انسانی دانست و افزود: خوشبختانه نیروی انسانی متخصص و متعهد به وفور در ایران عزیز وجود دارد و آن چیزی که آمریکایی ها را در علم و فناوری زبانزد کرده، نتیجه علم و دانش دانشمندان ایرانی حاضر در آمریکاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تغییراتی که در دانشگاه آزاد اسلامی در طول یکی دو سال اخیر بوجود آمده را شگرف و قابل توجه عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی عزم خود را برای تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد که پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی باشد، جزم کرده است.

وی با اشاره به ۴۰ هزار شهید انقلاب اسلامی با لباس سپاه، خاطر نشان کرد: این موضوع بیانگر ایستادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کشور، نظام و مردم است. سپاه پاسداران در حوزه های مختلف به موفقیت های ارزشمندی دست یافته است.

سردار فدوی تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مظلوم و نظام اسلامی در تمام جغرافیا مفهوم پیدا می کند و وارد عمل می شود.

وی با بیان اینکه امام زمان (عج) منجی کل جغرافیاست، گفت: ان شاءالله وعده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی را تحویل صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) خواهیم داد، تحقق پیدا می کند، البته این موضوع در گرو عمل به شروط قرآن کریم است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار26فروردین 98، کدخبر: 13980126000186،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
به برکت نظام اسلامی دستاوردهای مهم و ارزشمندی رادر دنیا بدست اوردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین