پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده مجلس تاکید کرد: اگر شورای نگهبان اصلاح قانون انتخابات مجلس را تایید کند و یا این قانون به مجمع تشخیص نظام برود و در آنجا به تصویب برسد، تعداد رد صلاحیت‌ها کاهش پیدا می‌کند.
شعارسال: شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به تصویب التزام عملی به اسلام، انقلاب و نظام در اصلاح قانون انتخابات مجلس، گفت: با پیشنهاد آقای مطهری در خصوص التزام عملی به اسلام، باید موضوعی آشکار باشد تا بگویند کسی به اسلام اعتقاد ندارد و یا در خصوص التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه اظهار شخص کافی است، البته اگر شورای نگهبان اصلاح قانون انتخابات مجلس را تایید کند.

او ادامه داد: در حال حاضر بحث شورای نگهبان در رد اصلاح قانون انتخابات مجلس مطرح است.

این نماینده مجلس در خصوص تاثیر این قانون در انتخابات مجلس یازدهم، تاکید کرد: اگر شورای نگهبان اصلاح قانون انتخابات مجلس را تایید کند و یا این قانون به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود و در آنجا به تصویب برسد، تعداد رد صلاحیت‌ها کاهش پیدا می‌‌کند.

بی‌مقدار در ادامه گفت: نماینده ای از شورای نگهبان در کمیسیون شوراها حضور داشت، بنابراین در خصوص کلیات این طرح به نظر نمی‌رسد که شورای نگهبان حرفی داشته باشد، اما شاید در جزییات مواردی را عنوان کنند.

او با بیان اینکه کلیات اصلاح قانون انتخابات مجلس از سوی شورای نگهبان تایید می‌شود، ادامه داد: با شورای نگهبان صحبت های مختلفی شده اما امکان دارد که در جزییات عنوان کند که این ماده باید اصلاح شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1398 ، کدخبر: 285260 ، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
ان شاله که انتخابات و خوب و مفیدی را در اینده داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین