پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۸۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
با رخ دادن دادن هر حادثه طبیعی از قبیل سیل، زلزله و...مسئولان لشکری و کشوری نسبت به این پدیده واکنش‌هایی دارند. در زلزله اخیر کرمانشاه، در کنار کمک‌های انسان‌دوستانه مردم، می‌شد حضور پررنگ مسئولان را برای بهبود وضع موجود به وضوح دید.

شعارسال: آغاز سال ۹۸ با سیل در چند استان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. با همت مردم و مسئولان بود که جلوی وارد آمدن خسارات هر چه بیشتر گرفته شد و جان میلیون‌ها ایرانی نجات یافت. البته نمی‌توان نقش موثر نیروهای نظامی و امنیتی را از یاد برد.

در مورد حضور مسئولان در مناطق سیل‌زده، دو دیدگاه وجود دارد. عده‌ای این حضور را مثبت می‌دانند و معتقدند با حضور مقامات روند امور ، گزارشها ، پیگیری ها و تصمیمات تسریع می شود و آنها با ذهن میدانی بهتر می توانند مشکلات را منتقل کنند و البته از نظر روحی و روانی نیز این حضور سبب دلگرمی مردم اسیب دیده می شود.

در مقابل گروهی دیگر اعتقاد دارند حضور مسئولان چنان اثر مفیدی در بحرانها نداشته و در برخی موارد جنبه نمایشی یافته و با توجه به رفت وامد تعدادی زیاد آنها این کار منجر به ازدحام شده و شاید مانع تسریع در روند کمک رسانی شود.

حال شعارسال از مخاطبان خود می‌خواهد که با توجه به وجود این دو دیدگاه، به این سوال پاسخ دهند و نظر خودشان را در این زمینه بیان کنند: «حضور مسئولان در محل بحران برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را چقدر می‌دانید؟»

شما کاربر محترم می توانید نظر خود را در قالب کامنت در زیر همین خبر بنویسید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 26فروردین1398 ، کدخبر: 1250385: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین