پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۸۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۹
استاندار ایلام گفت: از هنرمندان استان تقاضا داریم آثار روحی، روانی، فرهنگی و اجتماعی حادثه سیل و دیگر حوادث طبیعی را با زبان هنر در آثار خود بیان کنند.

شعارسال: همایش گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان ایلام هم‌زمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی با حضور استاندار ایلام، مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ایلام و دیگر مسوولان استانی در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در این همایش ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هنر اسلامی یکی از ارزشمندترین دستاوردهای بشری در زمینه هنر است و دستاوردهای هنر اسلامی در معماری، خوشنویسی، نقاشی و سفالگری کاملا مشهود و بی‌نظیر است.

وی در ادامه به ضعف زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان ایلام اشاره کرد و گفت: کارها و پروژه‌های فرهنگی قابل توجهی در استان آغاز شده و در حال انجام است که امیدواریم با همت مسوولان ذیربط این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ و لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در استان اظهار کرد: لازم است مسوولان در خصوص روند اجرای پروژه‌های فرهنگی و هنری به صورت ماهانه جلساتی را تشکیل داده و روند کار را ماه به ماه گزارش کنند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی و هنری که با توجه به ضعف زیرساخت‌های استان در زمینه فرهنگی و هنری از اهمیت بالایی برخوردارند به موقع تخصیص یابد.

استاندار ایلام همچنین به سیل اخیر استان اشاره کرد و افزود: از هنرمندان استان تقاضا داریم آثار روحی، روانی، فرهنگی و اجتماعی این حادثه و دیگر حوادث طبیعی را با زبان هنر در آثار خود بیان کنند.

در پایان این همایش از تعدادی از هنرمندان استان تقدیر شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27فروردین1398 ، کدخبر: 13980127000816: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین