پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۲۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
مسئول روابط عمومی اورژانس تهران از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای روسی به دلیل وجود مریض بدحال در فرودگاه مهرآباد خبر داد.

شعارسال:مسئول روابط عمومی اورژانس تهران از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای روسی به دلیل وجود مریض بدحال در فرودگاه مهرآباد خبر داد.

‌محمد کرم دُرآبادی گفت: صبح امروز یک فروند بوئینگ ۷٥٧ مسافربرى که از سنت‌پترزبورگ عازم دبی بود با اعلام اینکه یکی از مسافرانش به دلیل بیماری و بدحالی اوضاع مناسبی ندارد مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد تهران فرود اضطراری شد.

وی افزود: با اعلام خلبان مبنى بر فرود اضطرارى در فرودگاه مهرآباد تهران، بلافاصله اورژانس تهران مستقر در فرودگاه بالای سر بیمار که مردی ۶۳ ساله بود حاضر شد وبا تشخيص سكته حاد مغزى و اعلام كد (۷۲۴) اعزام وی به بیمارستان را اعلام کرد.

مسئول روابط عمومی اورژانس تهران گفت: با انجام اقدامات اولیه درمانى توسط تكنسين‌هاى اورژانس تهران، این بیمار بدحال با آمبولانس به بیمارستان جهت مداوا انتقال داده شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار29فروردین 98، کدخبر: 374682، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین