پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۸۰۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: بعضی کمک‌ها عمومی و بعضی مانند طرح جهاد همبستگی ملی برنامه‌ریزی شده است، به این معنا که هر مسجد با توجه به امکاناتی که دارد مسؤولیت ساخت یک خانه را برعهده بگیرد.
شعار سال: امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: بعضی کمک‌ها عمومی و بعضی مانند طرح جهاد همبستگی ملی برنامه‌ریزی شده است، به این معنا که هر مسجد با توجه به امکاناتی که دارد مسؤولیت ساخت یک خانه را برعهده بگیرد.

محمدتقی رهبر اظهار کرد: طبق فرموده پیامبر اسلام کسی که فریاد استغاثه مسلمانی را بشنود و پاسخ ندهد مسلمان نیست، مردم ما این پیام را شنیده و گروه‌های مختلف دانشجو، طلبه و مسؤولان، به صحنه آزمون ملی، انسانی و الهی آمده‌اند.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به این‌که مساجد در گذشته نیز محور بسیاری از حرکت‌ها بوده‌اند، تصریح کرد: بعضی کمک‌ها عمومی و بعضی مانند طرح جهاد همبستگی ملی برنامه‌ریزی شده است، به این معنا که هر مسجد با توجه به امکاناتی که دارد مسؤولیت ساخت یک خانه را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: سیل آزمونی برای متمکنین و فعالان اقتصادی است که قیمت‌ها را بالا نبردند و از این وضعیت سوءاستفاده نکنند.

رهبر یادآور شد: در زمان دفاع مقدس پیرزنی چند تخم‌مرغ برای جبهه‌ها می‌داد، این کمک‌ها به مناطق سیل‌زده نیز نشان‌دهنده آمادگی عمومی است که همانند زمان جنگ باید ادامه داشته باشد.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به این‌که منافع سیل از خسارات آن بیشتر بوده، عنوان کرد: کشور دچار بحران کم‌آبی شده بود که بارش‌ها زمین را سیراب کرد، اختلاف‌هایی وجود داشت اما سیل وحدت عمومی ایجاد کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:1اردیبهشت1398،کدخبر:13980201000110،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین