پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۰۲۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۹
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره وضعیت نقل و انتقال معلمان از استان‌ها به تهران و برعکس توضیح داد.وی ادامه داد: در سیستم کار را پیگیری کردیم تا ورودی‌ها و خروجی‌ها صرفا در مناطق مورد نیاز به نیروی مازاد انجام شود و باید شرایط لازم وجود داشته باشد تا با نقل و انتقال معلمان موافقت شود. فولادوند تصریح کرد: معلمان در صورتی که در مبدأ، مازاد و در مقصد مورد نیاز باشند نقل و انتقال پیدا می‌کنند در غیر این صورت نمی‌توانیم با درخواست‌ها موافقت کنیم.

شعار سال: عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره وضعیت نقل و انتقال معلمان برای سال تحصیلی آینده در شهر تهران اظهار کرد: ورود و خروج نیرو در شهر تهران از منطقه 13 به بعد میسر است چرا که در برخی مناطق مازاد نیرو و در برخی مناطق کمبود داریم بنابراین باید این شرایط را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: در سیستم کار را پیگیری کردیم تا ورودی‌ها و خروجی‌ها صرفا در مناطق مورد نیاز به نیروی مازاد انجام شود و باید شرایط لازم وجود داشته باشد تا با نقل و انتقال معلمان موافقت شود.

فولادوند تصریح کرد: معلمان در صورتی که در مبدأ، مازاد و در مقصد مورد نیاز باشند نقل و انتقال پیدا می‌کنند در غیر این صورت نمی‌توانیم با درخواست‌ها موافقت کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: اکنون معلمان می‌توانند از استان‌های دیگر در مناطق ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۷ فعالیت خود را آغاز کنند و در دیگر مناطق این امکان وجود ندارد.

وی بیان کرد: البته در بین سایر مناطق اگر هماهنگی‌های لازم صورت گیرد جابجایی‌های جزئی در بین مناطق خواهیم داشت.

فولادوند درباره آمار نقل و انتقال معلمان گفت: هنوز آمار دقیق در این مورد وجود ندارد، اما سعی می‌کنیم طبق تقویم در نظر گرفته شده در اردیبهشت ماه ساماندهی معلمان را مورد توجه قرار دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار 29فروردین 98، کد خبر: 6903161، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین