پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به کاهش هشت درجه‌ای دمای هوای استان طی روز جاری، اظهار داشت:بارش برف بهاری و برودت هوا ارومیه و چالدران را غافلگیر کرد. اختلال در تردد وسایل نقلیه به خصوص در گردنه‌های مرتفع استان وجود دارد و به همین دلیل انتظار می‌رود که پیش بینی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.
شعار سال : بارش برف بهاری و برودت هوا در دومین روز از اردیبهشت ماه، ساکنان و کشاورزان آذربایجان غربی به ویژه در ارومیه و چالدران را غافلگیر کرد.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به کاهش هشت درجه‌ای دمای هوای استان طی روز جاری، اظهار داشت: اختلال در تردد وسایل نقلیه به خصوص در گردنه‌های مرتفع استان وجود دارد و به همین دلیل انتظار می‌رود که پیش بینی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.
 
مهدی صابری بیان کرد: کاهش دمای هوا در سراسر آذربایجان غربی کماکان تا فردا سه شنبه ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: چالدرانی‌ها دیشب دمای هوای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر را تجربه کردند که در فصل بهار غافلگیرکننده است.
 
وی گفت: دمای ارومیه در شب گذشته ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر بود و شاهیندژ و پلدشت با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر‌های استان بودند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:2 اردیبهشت1398،کدخبر: 6906363،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین