پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۰۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
«مولود چاووش‌اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه گفت هنگامی که آمریکا به کشورهای دیگر می‌گوید که از کجا باید نفت خود را خریداری کنند، رفتارش همانند شیطان است.
شعار سال : وزیر امور خارجه ترکیه با انتقاد از تصمیم آمریکا برای عدم‌تمدید معافیت از تحریم خرید نفت ایران گفت زمانی که آمریکا به دیگر کشورها می‌گوید از کجا نفت بخرند رفتارش همانند شیطان است.
وزیر امور خارجه ترکیه  که با شبکه ان‌تی‌وی صحبت می‌کرد، گفت: پیشنهاد خرید نفت از کشور دیگری به‌جای ایران، گنده‌گویی است.
مولود چاووش‌اوغلو درباره عدم تمدید مهلت واردات نفت از ایران توسط آمریکا افزود: ترکیه با چنین اقداماتی و فشارهای مشابه مخالف است.
وی اضافه کرد: مشخص کردن اینکه به‌جای خرید نفت از ایران از کدام کشور نفت خریداری شود، عبور از مرزهای مجاز است.
وزیر امور خارجه ترکیه پیشتر و طی پیامی در توئیتر تأکید کرده بود که تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای عدم تمدید تعدادی از کشورها از تحریم‌ها به‌منظور خرید نفت از ایران، در صلح و ثبات در منطقه تأثیر مثبت نخواهد گذاشت؛ علاوه بر آن، به مردم ایران آسیب می‌رساند.
کاخ سفید روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد معافیت مشتریان نفت ایران از اجرای تحریم‌های یکجانبه آمریکا که کمتر از دو هفته دیگر به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد شد.

شعار سال ، بااندکی اضافات و  تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1398، کدخبر:1995229،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
جالبه که همه کشور ها از شیطان فرمانبری میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین