پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۳۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
توفیقی با اشاره به اشتغال کوتاه‌مدت، گفت: ایجاد اشتغال کوتاه‌مدت دیگر حتی به‌عنوان مسکن کارآیی خود را از دست ‌داده است.توفیقی با تشریح شرایط رکود در صنعت کشور، خاطرنشان کرد: تعدیل نیرو را در واحدهای صنعتی در سال ۹۸ خواهیم داشت و خودش را به‌صورت بیکاری در سطح جامعه نشان خواهد داد. وی با تأکید بر هزینه‌بر بودن اشتغال پایدار، افزود: تأمین هزینه‌های لازم برای ایجاد یک شغل پایدار بسیار بالاست و با توجه به سایر متغیرهای اجتماعی و اقتصادی می‌توان گفت، ایجاد شغل پایدار با رقمی که دولت اعلام کرده است، امکان‌پذیر نیست.

شعار سال: فرامرز توفیقی با اشاره به تعدیل نیرو تصریح‌شده در قانون بودجه ۹۸، اظهار کرد: این اقدام موجب کوچک شدن بدنه دولت خواهد شد و به چابک شدن دولت کمک خواهد کرد.

عضو کانون عالی شورا‌های اسلامی کار با اشاره به توجه صاحبان صنایع به تأمین حاشیه سود خود، اظهار کرد: صاحبان صنعت تا حد ممکن نیروی کار خود را تعدیل کرده‌اند و این تعدیل در بازار کار قابل‌توجیه نیست.

توفیقی با تشریح شرایط رکود در صنعت کشور، خاطرنشان کرد: تعدیل نیرو را در واحدهای صنعتی در سال ۹۸ خواهیم داشت و خودش را به‌صورت بیکاری در سطح جامعه نشان خواهد داد.

وی با تأکید بر هزینه‌بر بودن اشتغال پایدار، افزود: تأمین هزینه‌های لازم برای ایجاد یک شغل پایدار بسیار بالاست و با توجه به سایر متغیرهای اجتماعی و اقتصادی می‌توان گفت، ایجاد شغل پایدار با رقمی که دولت اعلام کرده است، امکان‌پذیر نیست.

توفیقی در این خصوص ادامه داد: ایجاد اشتغال کوتاه‌مدت نیز دیگر حتی به‌عنوان مسکن کارآیی خود را از دست ‌داده است.

وی با اشاره به ورود نسل چهارم انقلاب، تأکید کرد: درواقع از این به بعد بخشی از نیروی کار بازنشسته خواهند شد و با نیروهای جوان جایگزین می‌شوند و این جایگزینی را نباید دولت به‌عنوان ایجاد شغل ارائه کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 5 اردیبهشت 98، کد خبر: 376316، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
دولت فقط وعده دادن بلده اگر امسال سال رونق تولید پس باید تسهیلات آسونی درنظر گرفته بشه برای ایجاد اشتغال تا اشتغالی ایجاد نشود کسب و کاری رونق نمیگیرد و اقتصادی بهبود پیدا نمیکند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین