پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۷۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
امانگلدی ضمیر فرماندار آق‌قلا با اشاره به طغیان گرگانرود گفت: براثر بارندگی‌های چند روز اخیر معابر آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی شده که بارندگی‌ها در جنوب و جنوب شرق شهرستان قابل کنترل است.

شعار سال :فرماندار آق‌قلا با اشاره به طغیان گرگانرود گفت: با طغیان این رودخانه سطح آب در برخی از مناطق ۴۵ سانتی‌متر تا یک متر افزایش یافته با این حال اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد.

 امانگلدی ضمیر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براثر بارندگی‌های چند روز اخیر معابر آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی شده که بارندگی‌ها در جنوب و جنوب شرق شهرستان قابل کنترل است.

وی افزود: امروز میزان آب ورودی به رودخانه گرگانرود در حوالی آق‌قلا به 200 متر مکعب بر ثانیه می‌رسید. بخشی از این آب از طریق شکاف‌ها و کانال‌هایی که در سیل اخیر به وجود آمده است هدایت و کنترل می‌شود.

فرماندار آق‌قلا بیان داشت: با این‌حال هشدارهایی به ساکنان برخی از مناطق آق‌قلا، و روستاهای سقریلقی، چن‌سیبلی و روستاهای اطراف داده شده است. همپنین به روستاهای اهالی محله‌هایی مانند کل‌آباد، حکیم‌آباد و عیدگاه نیز هشدار داده است تا در صورت آب‌گرفتگی این مناطق در سالن ورزشی امام خمینی (ره) اسکان داده شوند.

وی ادامه داد: طغیان گرگانرود سبب بالا آمدن آب به ارتفاع 45 سانتی‌متر تا یک متر خواهد بود. اما کانال‌های آب و شکاف‌ها در زمان وقوع سیل وسیع شده و احتمال آب‌گرفتگی بسیار ضعیف است.

ضمیر گفت: آب‌های سطحی ناشی از بارش‌های اخیر از طریق گرگانرود و سایر کانال‌های آب کنترل می‌شود و جای نگرانی وجود ندارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:6اردیبهشت 1398،کدخبر:1997857،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین