پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۰۴۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بی‌توجهی دولت به حوزه مسکن معنایش این است که تا پایان سال جاری یک موج حداقل ۳۰ درصدی افزایش قیمت مسکن را در راه داریم.
شعارسال: محمدرضا رضایی‌کوچی درباره نظارت مجلس بر گرانی مسکن اظهار کرد: سال گذشته چندین‌بار درباره افزایش قیمت مسکن به مسئولان دولتی تذکر دادیم که اگر تعادل در عرضه و تقاضای مسکن برقرار نشود، شاهد افزایش قیمت مسکن هستیم، ولی متأسفانه سیاست دولت در راستای تولید مسکن نیست و گویا امسال هم همین روال ادامه پیدا می‌کند در این‌صورت طبیعی است که دوباره شاهد افزایش قیمت مسکن باشیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بی‌توجهی دولت به حوزه مسکن معنایش این است که تا پایان سال جاری یک موج حداقل ۳۰ درصدی افزایش قیمت مسکن را در راه داریم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برای ساخت مسکن تسهیلات نمی‌دهد و این عاملی برای افزایش قیمت مسکن است، گفت: در تهران اگر ۸۰ میلیون تسهیلات هم به مردم بدهیم، یعنی قابلیت خرید هشت متر خانه را برای آنان فراهم کرده‌ایم که این به طنز شباهت دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت باید سقف تسهیلات را برای اقشار متوسط به پایین و واحدهای زیر ۱۰۰ متر افزایش دهد و به انبوه‌سازان اجازه دهد به سمت تولید مسکن بروند تا تناسب میان عرضه و تقاضا برقرار شود.

رضایی‌کوچی با اشاره به اینکه اسلامی هم نتوانست در حوزه مسکن خوب عمل کند،‌ خاطرنشان کرد: عملکرد وزیر راه و شهرسازی مورد انتقاد جدی است؛ یکی از علت‌هایی که مجلس به اسلامی رأی اعتماد داد؛ اهمیت دادن به حوزه مسکن بود که گویا این مهم در وزارت راه و شهرسازی فراموش شده است که به‌طور قطع برای نابسامانی در حوزه مسکن بعد از تعطیلات مجلس وزیر را به کمیسیون عمران فرامی‌خوانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 376709 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
1
0
به نظرم قیمت مسکن در وضعیت اوج قرار داره و باید کمی سقوط کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین