پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۲۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران خبر داد.وی با بیان این که هر کسی که بخواهد از سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری استفاده کند می‌بایست معرفی نامه از رسانه یا انجمن برای سال ۹۸ داشته باشد گفت: فارغ از این که خبرنگاران در گذشته طرح ترافیک دریافت کرده اند یا نه، می‌بایست مدارک خود را برای سال ۹۸ بارگذاری کنند.

شعارسال: مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران خبر داد.

علی پیرحسین لو با اعلام خبر تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری گفت: مهلت زمان ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی با بیان این که هر کسی که بخواهد از سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری استفاده کند می‌بایست معرفی نامه از رسانه یا انجمن برای سال ۹۸ داشته باشد گفت: فارغ از این که خبرنگاران در گذشته طرح ترافیک دریافت کرده اند یا نه، می‌بایست مدارک خود را برای سال ۹۸ بارگذاری کنند.

پیرحسین‌لو با بیان این که خبرنگاران در صورتی که معاینه فنی برتر داشته باشند از این تخفیف هم بهره مند می‌شوند گفت: در صورتی که ساکن محدوده طرح ترافیک هم باشند از این تخفیف بهره مند می‌شوند.

وی افزود: خبرنگاران دقت داشته باشند که اگر در داخل محدوده مستأجر هستند، برای سال ۹۸ می‌بایست اجاره نامه جدید را نیز بار گذاری کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7اردیبهشت 1398 ، کدخبر:98020703597 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین