پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
یکی از نزدیکان مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌گوید هرچند پرونده فوت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مختومه نشده، اما رسیدگی به این پرونده فعلا متوقف شده است.

شعارسال: یکی از نزدیکان مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌گوید هرچند پرونده فوت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مختومه نشده، اما رسیدگی به این پرونده فعلا متوقف شده است.

پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در سال 95، فاطمه هاشمی فرزند او در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اعلام کرد که در جسد پدرش و حوله‌ای که با آن او را به بیمارستان منتقل کردند، مقدار قابل توجهی از رادیواکتیو کشف شده است. فاطمه هاشمی همچنین گفته بود با بررسی نهادهای امنیتی مشخص شده بدن او و مادرش هم آغشته به رادیواکتیو است.

بعد از این، فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی از تشکیل پرونده‌ای در شورای‌عالی امنیت ملی برای بررسی علت فوت او خبر دادند.

حالا رجایی که در زمان حیات آیت‌الله هاشمی مشاورش بود، بعد از گذشت بیش از دو سال از تشکیل این پرونده در شورای‌عالی امنیت ملی به ایرناپلاس می‌گوید: به آقای روحانی گفته بودند که پرونده را مختومه اعلام کند، اما رئیس‌جمهوری موافقت نکردند.

به گفته رجایی با اینکه این پرونده همچنان در شورای‌عالی امنیت ملی باز است، اما هنوز به نتیجه نرسیده و رسیدگی به آن فعلاً متوقف شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:8 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 1254453،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین