پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
معاون درمان تأمین اجتماعی استان یزد گفت: شرکت خانه‌سازی ایران، قرار است در اردیبهشت ماه مناقصه انتخاب پیمانکار بیمارستان را برگزار کند که با انتخاب پیمانکار، کار ساخت شروع می‌شود.

شعارسال: محمدحسین توحیدی‌فر  گفت: اگر قرار باشد سازمان تأمین اجتماعی خودش متولی پروژه دیتاسنتر کشور باشد، همچنان استان یزد مناسب‌ترین گزینه برای محل استقرار این پروژه است.

وی افزود: استان یزد به دلیل برخی از ویژگی‌هایی که دارد بالاترین امتیاز را برای محل استقرار پروژه دیتاسنتر کشور دارد، چرا که یزد مرکز ایران است و از نظر دسترسی مناسب است، این استان از نظر امنیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد، همچنین یزد در قبال حوادث غیرمترقبه در حاشیه امن بالایی است و به طور کلی یزد امتیار بالایی برای این مهم دارد.

معاون درمان تأمین اجتماعی استان یزد اظهار داشت: استاندار محترم نیز در حال رایزنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که اگر قرار شد این پروژه همچنان توسط خود سازمان تأمین اجتماعی اجرا شود، یزد گزینه اصلی محل استقرار این پروژه باشد.

توحیدی‌فر خاطرنشان کرد: اما ممکن است به جای سازمان تأمین اجتماعی، بخش خصوصی متولی اجرای این پروژه باشد که در آن صورت وضعیت فرق می‌کند. اما اینکه گفته می‌شود، سازمان تأمین اجتماعی بجای یزد، استان دیگری را برای محل استقرار پروژه در نظر گرفته است، صحت ندارد.

وی در واکنش به خبر صفر شدن تخصیص اعتبار پروژه بیمارستان سرطان تأمین اجتماعی یزد هم، عنوان کرد: شرکت خانه‌سازی ایران که متولی احداث مراکر درمانی سازمان تأمین اجتماعی است، قرار است در اردیبهشت ماه مناقصه انتخاب پیمانکار بیمارستان را برگزار کند که با انتخاب پیمانکار، کار ساخت شروع می‌شود، لذا خبر صفر شدن بودجه ساخت این بیمارستان صحیح نیست.

معاون درمان تأمین اجتماعی استان یزد همچنین گفت: در رابطه با درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای کارگر هم تکمیل نقشه‌های سازه، معماری و تأسیسات آن در دست انجام است؛ همزمان هم ما در یزد به دنبال گرفتن پروانه ساختمان هستیم و وقتی این دو تا آماده شود بعد مرحله ساخت شروع می‌شود، بنابراین تا بحال خبری مبنی بر اینکه بودجه این درمانگاه صفر شده از طریق سازمان به ما داده نشده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار : 2اردیبهشت 98، کد خبر: 1478676،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
چندساله داره ساخته میشه چند سال دیگه ادامه داره چقد از این پروژه ها میخورید که سیرمونی ندارید تموم نمیشه بعدم به کسری بودجه ربط میدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین