پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۹
شهردار آبادان گفت: در حال برنامه‌ریزی برای آغاز کار جمع‌آوری لنج‌های فرسوده و متروک موجود در حاشیه بهمنشیر از هفته آینده هستیم.

شعارسال: شهردار آبادان گفت: در حال برنامه‌ریزی برای آغاز کار جمع‌آوری لنج‌های فرسوده و متروک موجود در حاشیه بهمنشیر از هفته آینده هستیم.

حسین حمید پور  با اشاره به اینکه پیش از نوروز اقدامات اولیه انجام این کار توسط شهرداری منطقه یک انجام شد و طی اخطاریه‌ای از مالکان این لنج‌ها خواسته شد تا نسبت به جمع‌آوری و انتقال این لنج‌ها اقدام و در صورت انجام نشدن به استناد ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نسبت به حمل آنها اقدام می‌شود، افزود: متأسفانه فرا رسیدن نوروز و متعاقب آن بروز سیل در کشور، سبب تأخیر در اجرای این طرح شد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که لنج‌ها دارای مالکیت خصوصی است؛ بنابراین طبق قانون برای جمع‌آوری آنها نیاز به دستور دادستانی داریم که دراین‌باره نیز اقدام کرده‌ایم و منتظر دستور دادستان برای آغاز کار هستیم.

شهردار آبادان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به پایان نوروز و گذر از بحران سیل از شهرداری منطقه یک خواسته‌ایم تا موضوع را به طور مجدد دنبال و به انجام برساند.

حمید پور با تاکید دوباره به اینکه دراین‌باره پیگیر دریافت حکم دادستانی هستیم، یادآور شد: تأمین آسایش شهروندان جزو ظایف ما است که در این باره در حد توان و با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط اقدام می‌کنیم. از بابت تأخیر در اجرای این طرح که پیش‌تر قول انجام آن را به ساکنان این منطقه داده بودیم، عذرخواهی می‌کنم ولی به طور حتم با همراهی مردم می‌توانیم در انجام درست و قانونی طرح‌ها گام برداریم.

 طبق آمار موجود در شهرداری منطقه یک آبادان، ۲۱ فروند لنج در حاشیه بهمنشیر وجود دارد که به جز پنج فروند آن مابقی فرسوده، متروک و رها شده است که متأسفانه به محل تجمع افراد معتاد و شرور تبدیل شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت 1398 ، کدخبر:4611653 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین