پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۲۰۶۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
با حضور رئیس ناشران افغانستانی در ایران، طرح کرسی مطالعات افغانستان و آسیای میانه در دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) مورد بررسی قرار گرفت.

شعار سال: با حضور «محمدابراهیم شریعتی» مدیر انتشارات عرفان و رئیس ناشران افغانستانی در ایران، طرح کرسی مطالعات افغانستان و آسیای میانه در دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) مورد بررسی قرار گرفت.

نشستی با حضور حجت الّاسلام دکتر «منصور میراحمدی»؛ رییس دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع)، دکتر «محمد امامی پور»؛ معاون آموزشی و پژوهشی، آقای «محمد ابراهیم شریعتی»؛ مدیر انتشارات عرفان و رئیس ناشران افغانستانی در ایران، آقایان «رضا عشقی» و سید «محمدمهدی جعفری» پیشنهاد دهندگان و مسئولین پیگیری و اجرای طرح «مطالعات افغانستان و آسیای میانه» برگزار شد.

در شروع جلسه مجریان طرح به ارائه گزارش کلی از پروژه مورد نظر، اهداف، برنامه ها و راهکارهای اجرایی نمودن آن پرداختند؛ در ادامه دکتر میراحمدی، ضمن معرفی کوتاهی از دانشگاه به بیان ظرفیت های موجود برای اجرایی نمودن طرح «کرسی مطالعات افغانستان و آسیای میانه» در دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) پرداخت و افزود: با بهره گیری از سرمایه علمی و عملی موجود در دانشگاه اراده مجموعه بر آن است تا با راه اندازی و گسترش این کرسی، از دستاوردهای علمی و پژوهشی آن، پژوهشگران دو کشور ایران و افغانستان استفاده نمایند.

در ادامه محمد ابراهیم شریعتی، به ارائه گزارشی از فعالیت های اجرایی و فرهنگی خود پرداخت و ضمن استقبال از طرح پیشنهادی مذکور؛ افغانستان شناسی را ایران شناسی دانسته و آمادگی خود را برای هر نوع همکاری در زمینه راه اندازی و گسترش «کرسی مطالعات افغانستان و آسیای میانه» اعلام نمود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ابنا، تاریخ 17 اردیبهشت 98، کد مطلب: دانشگ_751305: www.fa.abna24.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین