پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
عضو شورای شهر رشت، گفت: دست تک‌تک افرادی که در بازی داماش داور را با مشت و لگد زدند، می‌بوسم تا متانت مردم این شهر با چیز دیگری اشتباه نشود.

شعار سال: در جلسه عصر امروز، فرهام زاهد پیرامون دیدار تیم‌های فوتبال داماش و نیروی زمینی که با اشتباهات کمک داور با نتیجه ۲-۱ به سود نیروی زمینی و جنجال های پایانی این دیدار همراه شد، اظهار داشت: تعداد اتفاقاتی از این دست در گیلان زیاد مشاهده می شود. دیروز نوبت حذف ملوان بود و امروز داماش و سپیدرود.

عضو شورای شهر رشت افزود: نزدیک به ۲۰ هزار علاقمند فوتبال از سراسر گیلان برای دیدن بازی می‌آیند و این سرمایه اجتماعی بزرگ با یک داوری ناعادلانه اینگونه می‌شود. برای من تماشاگر درس عبرت می‌شود تا اینگونه وارد بازی نشوم. در بازی سپیدرود با سنگ‌پرانی میزبان، هجمه به تیم ما وارد می شود و با جوسازی و در وقت اضافه سپیدرود می بازد.

زاهد وضعیت باخت داماش در رشت را نیز به محله ای تشبیه کرد که جوان محله توسط غریبه ها کتک می خورد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس و چهره های سیاسی که از ورزش به‌عنوان ابزاری برای رای گیری استفاده می‌کنند، گفت: به‌جای پرداختن به بازی های پایتخت فکری به حال تیم های خود کنید و تنها عکس یادگاری در زمان انتخابات با تیم های محلی نگیرید.

زاهد اذعان داشت: دست تک تک افرادی که در پایان بازی داماش با نیروی زمینی به داور مشت و لگد زدند، می بوسم تا متانت مردم این شهر با چیز دیگری اشتباه نشود.

وی در پایان از مالکین باشگاه داماش خواست تا با شرکت نکردن در جام حذفی بزرگترین ضرر را به فدراسیون بزنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 16 اردیبهشت 98، شماره: 3522922


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین