پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران در خصوص تشکیل وزارت ورزش و جوانان و تاثیر آن بر مشکلات جوانان و ورزش کشور اظهار کرد: من با ادغام شدن وزارت ورزش با جوانان موافق و معتقدم که وزارت ورزش باید اهداف خود را مشخص کند. در ابتدا پیشنهادم این بود که تمامی فدراسیون های ورزشی باید تحت نظر کمیته ملی المپیک قرار بگیرند. وزارت ورزش باید سیاست گزار باشد و هدف ها را تعیین و به کمیته ملی المپیک ابلاغ کند.
شعار سال : مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران در خصوص تشکیل وزارت ورزش و جوانان و تاثیر آن بر مشکلات جوانان و ورزش کشور اظهار کرد: من با ادغام شدن وزارت ورزش با جوانان موافق و معتقدم که وزارت ورزش باید اهداف خود را مشخص کند. در ابتدا پیشنهادم این بود که تمامی فدراسیون های ورزشی باید تحت نظر کمیته ملی المپیک قرار بگیرند. وزارت ورزش باید سیاست گزار باشد و هدف ها را تعیین و به کمیته ملی المپیک ابلاغ کند.

وی در ادامه افزود: فدراسیون‌های ورزشی باید برنامه‌های خود را به وزارت ورزش ارائه دهند، وزارت ورزش در امور کار‌ها تصدی گری می‌کند یعنی کار‌هایی را انجام می‌دهد که جزء وظایفش نیست.

مدیرعامل سابق باشگاه فوتبال استقلال در مورد خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: حل کردن مشکلات استقلال و پرسپولیس باخصوصی سازی بر طرف نمی‌شود و باید یک برنامه جامع و کامل برای این ۲ باشگاه بزرگ کشور در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در این ۱۰ سال اخیر مجلس شورای اسلامی چه تدابیر و راهکاری برای خصوصی سازی این باشگاه ها اندیشیده است؟ من یک فرد صنعتی هستم که سه دهه در این عنوان بوده ام، امروز مجلس چه برنامه و هدفی را برای ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس دارد؟

مدیرعامل سابق استقلال در پایان صحبت هایش درباره گزارش‌های ارائه شده از سوی وزارت ورزش بیان کرد: متولیان وزارت ورزش گزارشی را به فدراسیون‌ها ارائه دهند که مشخص شود ورزش ما آیا روزمرگی و پیشرفت دارد یا خیر؟ باید دید وزارت ورزش ما از نظر اقتصادی و فرهنگی چه بهره ای می برد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت1398 ، کدخبر: 6928341: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
هدف از این ادغام پیشرفت های ورزشی کشور بود که تا خالا کلی هم مشکل دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین