پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۱
استاندار کردستان گفت: واحد های تولیدی در کردستان بسیار بزرگ و گسترده نیستند اما می توانند بخشی از منابع و اعتبار مالی ورزش استان را تامین کنند و شور و نشاط را در میان جوانان کردستانی ایجاد کنند.

شعارسال: استاندار کردستان گفت: واحد های تولیدی در کردستان بسیار بزرگ و گسترده نیستند اما می توانند بخشی از منابع و اعتبار مالی ورزش استان را تامین کنند و شور و نشاط را در میان جوانان کردستانی ایجاد کنند.

مدیران کارخانه های تولیدی تراکتورسازی، لاستیک بارز، پتروشیمی و راه یاب ملل با دستور استاندار و پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان در راستای حمایت از ورزش کردستان عصر امروز سه شنبه 24 اردیبهشت ماه تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه که در دفتر استاندار کردستان برگزار شد بهمن مرادنیا ضمن اشاره به پیشرفت های ورزش استان در ماه های اخیر در بخش های مختلف و وجود پتانسیل بالا در رشته های تیمی همچون فوتبال، هندبال، بسکتبال و والیبال استان حمایت هرچه بیشتر واحدهای تولیدی بخش خصوصی از این حوزه را ضروری دانست.

استاندار کردستان گفت: در ماه های اخیر شاهد خبرهای خوبی از موفقیت های تیم های بانوان و آقایان کردستان در رشته های فوتبال، بسکتبال و والیبال بوده ایم اما تداوم این موفقیت ها و کسب نتایج بهتر مستلزم حمایت مالی از تیم های ورزشی است.

مرادنیا مشکل اصلی ورزش استان را عدم حامیان و اسپانسرهای قوی مالی عنوان کرد و افزود: متاسفانه علی رغم وجود پتانسیل و استعدادهای خوب در رشته های ورزشی تیمی نتوانسته ایم چند تیم خوب را برای حضور در لیگ برتر کشور ساماندهی کنیم.

استاندار کردستان اظهار کرد: در استان های دیگر به دلیل وجود کارخانه های بزرگ و دسترسی به منابع مالی قوی توانسته اند از امتیاز این واحدهای مالی برای حمایت از حوزه ورزش خود بهره بگیرند.

بهمن مرادنیا در ادامه به وجود واحدهای تولیدی مانند لاستیک بارز، تراکتورسازی و پتروشیمی در کردستان اشاره کرد و گفت: اگرچه این مجموعه ها در کردستان بسیار بزرگ و گسترده نیستند اما می توانند بخشی از منابع و اعتبار مالی ورزش استان را تامین کنند و شور و نشاط را در میان جوانان کردستانی ایجاد کنند.

استاندار کردستان همچنین بر لزوم تشکیل شورای ورزش استان با حضور مسئولان و صاحب نظران ورزش، پیشکسوتان و نماینده کارخانجات تولیدی استان در آینده نزدیک تاکید کرد.

مرادنیا در پایان رشد سلامت جامعه را در گرو گسترش و پیشرفت حوزه ورزش دانست و افزود، باید بخش خصوصی و واحدهای تولیدی استان در کنار بخش دولتی جهت رفع مشکلات مالی ورزش کردستان کمک کنند تا بتوانیم با همراهی یکدیگر ورزش استان را توسعه دهیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 25اردیبهشت 1398 ، کدخبر:www.borna.news ، 846326

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
بخش خصوصی وارد بشه تا منابع مالی تامین بشه اره دیگه بخش خصوصی عملا از کار افتاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین