پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۶۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
در سومین جلسه «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» با توزیع ۷۵۰ تن کاغذ بین ۳۴۰ رسانه(روزنامه و نشریه) بر اساس اولویت اعلام شده، موافقت شد.در این جلسه با توجه به موجودی برخی واردکنندگان کاغذ و بررسی درخواست روزنامه‌ها و نشریات، با درخواست ۳۴۰ رسانه (روزنامه و نشریه) بر اساس اولویت اعلام شده، موافقت شد.
شعار سال :در سومین جلسه «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» با توزیع ۷۵۰ تن کاغذ بین ۳۴۰ رسانه(روزنامه و نشریه) بر اساس اولویت اعلام شده، موافقت شد.

 سومین جلسه «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» با ریاست معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضا کمیته برگزار و درخواست تعداد زیادی از نشریات بررسی و سهمیه مقتضی، تخصیص داده شد که از یکشنبه ۵خرداد در اختیار مطبوعات قرار می‌گیرد.

در این جلسه با توجه به موجودی برخی واردکنندگان کاغذ و بررسی درخواست روزنامه‌ها و نشریات، با درخواست ۳۴۰ رسانه (روزنامه و نشریه) بر اساس اولویت اعلام شده، موافقت و با ارسال پیامک به مدیران مسئول این رسانه‌ها، فرایند توزیع اجرایی شد. بر این اساس روزنامه‌های سراسری، استانی و منطقه‌ای در اولویت یکم، هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌ها در اولویت بعدی قرار گرفتند.

بنابر اعلام کمیته توزیع کاغذ مطبوعات، با توجه به ورود برخی محموله‌های کاغذ در روزهای آتی، و اعلام کمیته مبنی بر تخصیص کاغذ بر مبنای شمارگان واقعی و راستی آزمایی شمارگان اعلامی از چاپخانه‌ها، به زودی دور دوم توزیع کاغذ برای روزنامه‌ها و نشریات انجام خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:4خرداد1398،کدخبر:13980304000760،www.farsnews.com



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین