پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۰۹۹۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
محمد محسن بیگی مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی در واکنش به برگزاری اردوهای لاکچری مدارس غیردولتی اظهار کرد: مدارس غیردولتی ۲دسته مدرسه اند یک دسته مدارسی بین المللی هستند که زیر مجموعه امور بین الملل فعالیت دارند و دسته دیگر برای فعالیت از سازمان مشارکت‌های مردمی مجوز می‌گیرند.
شعار سال : محمد محسن بیگی مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی در واکنش به برگزاری اردوهای لاکچری مدارس غیردولتی اظهار کرد: مدارس غیردولتی ۲دسته مدرسه اند یک دسته مدارسی بین المللی هستند که زیر مجموعه امور بین الملل فعالیت دارند و دسته دیگر برای فعالیت از سازمان مشارکت‌های مردمی مجوز می‌گیرند.
اردوهای خارجی در مدارس لاکچری
وی ادامه داد: آموزش و پرورش طی ۲ سال اخیر برای اعزام دانش‌آموزان از طریق مدارس به اردو‌های خارج از کشور هیچ مجوزی صادر نکرده و هیچ مدرسه‌ای هم  چنین اردو‌هایی طی این مدت نداشته است.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی بیان کرد: برگزاری اردو‌های خارج از کشور به زمانی بیشتر از دوسال گذشته بر می‌گردد و مسائل مطرح شده در این باره هم مربوط به همان زمان بوده و اخیرا رخ نداده است.

محسن بیگی تصریح کرد: تیم‌های بازرسی ما بر فعالیت مدارس نظارت دارند و هیچگونه اردوی خارج از کشوری اخیرا به ما اعلام نشده است؛ فقط گاهی برگزاری کلاس‌های زبان‌های متفرقه را شاهد هستیم که آن را انکار نمی‌کنیم اما درباره اردوهای خارج از کشور به هیچ عنوان به تازگی این موضوع را شاهد نبودیم.
تعداد بازدید : 175

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:4خرداد 1398،کدخبر:6945692،www.yjc.ir

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری آخرین خبر،تاریخ انتشار:4خرداد 1398،کدخبر:5297786،akharinkhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین