پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
حمایت از مرکز مهارت آموزی ویژه دختران معلول، در دستور کار شهرداری منطقه 20 قرار دارد.

شعارسال: احمد صفوی در بازدید از مرکز مهارت آموزی دختران معلول منطقه 20 گفت: حمایت از اقشار خاص جامعه از اولویت های مدیریت شهری است.

وی گفت: به دنبال رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توانمندسازی اقشار کم برخوردار، در یک دهه گذشته بیش از 20 مرکز کارآفرینی و مهارت آموزی کوثر ویژه بانوان سرپرست خانوار در این منطقه جنوبی راه اندازی شده است و در حال حاضر بیش از یک هزار و 400 کارآفرین فعال هستند.

صفوی فعالیت مرکز مهارت آموزی دختران معلول را نیز مثبت ارزیابی کرد و افزود: آمادگی حمایت از مرکز آموزشی را داریم و از تمام توان مدیریت شهری برای بهتر شدن شرایط فعالیت این مرکز استفاده خواهیم کرد.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان نیز گفت: تلاش شبانه روزی انسان های شریفی که در این مرکز فعالیت دارند و به اقشار خاصی از جامعه خدمت می کنند بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

زهرا سادات مشیر افزود: تلاشگران این مرکز مهارت آموزی، با ارائه آموزش های هنری به دختران معلول موجب می شوند این افراد با شرایط خاصی که دارند، در مسیری از توانمندی قرار بگیرند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 10تیر1395، کدخبر: 191869: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین