پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
استاندار قم در نشست صمیمی با اعضای انجمن علمی مطالعات امور سیاسی حوزه علمیه بر لزوم تدوین الگوی توسعه دانش محور قم با بهره گیری از ظرفیت نخبگان حوزه و دانشگاه تاکید کرد.

شعارسال: استاندار قم در نشست صمیمی با اعضای انجمن علمی مطالعات امور سیاسی حوزه علمیه بر لزوم تدوین الگوی توسعه دانش محور قم با بهره گیری از ظرفیت نخبگان حوزه و دانشگاه تاکید کرد.

 دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشستی با اعضای انجمن علمی مطالعات امور سیاسی حوزه علمیه، اظهار کرد: انجمن های متشکل از متخصصان بخش های مختلف می توانند بازوی یاری رسان بخش های اجرایی باشند.

استاندار قم سمن ها و انجمن ها تخصصی را بازیگران غیر رسمی صحنه سیاست دانست و افزود: این گروه ها می توانند نقش بازیگران متعادل کننده سیاست اجتماعی را ایفا کنند و در عرصه سیاسی کشور موثر باشند.

سرمست به لزوم ارتباط بین متخصصین علوم در کشور اشاره و تصریح کرد: در استان قم در حال فراهم نمودن شرایطی هستیم که نخبگان و متخصصان از رشته های مختلف را گرد هم آوریم و با ایجاد اتاق فکر از بنیه علمی و دانش این افراد در سیاست گذاری توسعه قم بهره بریم.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به تشکیل شورای مشورتی توسعه استان قم، ادامه داد: ایجاد الگوی توسعه قم با ترکیب دین و سیاست، حوزه و دانشگاه و تعامل همه جانبه، منجر به تبیین فرهنگ دینی سیاسی مبتنی بر دانش خواهد شد که می تواند در کنار توسعه استان، الگویی برای توسعه کشور در اسناد بالا دستی باشد.

استاندار قم همچنین به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: نقطه عطف در برگزاری انتخابات، مشارکت حداکثری مردم است و این مهم با رشد دانش سیاسی مردم بر اساس تحلیل های صحیح سیاسی بدست می آید، که نخبگان حوزه و دانشگاه نقش اساسی در تبیین و ارایه این تحلیل ها دارند.

سرمست در خاتمه انجمن های علمی متشکل از نخبگان حوزه و دانشگاه را عامل ایجاد توازن عام گرایی و خاص گرایی و تعامل موثر دانست.

لازم به ذکر است در این نشست تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه عضو انجمن علمی مطالعات امور سیاسی حوزه علمیه به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در قالب مسائل روز استان و نیز نحوه کارکرد کمیته علمی و نخبگان نشست مشورتی توسعه استان پرداختند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شفقنا، تاریخ انتشار : 8خرداد 98، کد خبر:757299 www.fa.shafaqna.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
ان شاالله که از آن نشست های پوپولیستی با رویکرد کسب و کندن بودجه از استانداری نبوده باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین