پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۱۱۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
در حالی که اغلب کاخ سفید درباره سفر آمریکایی‌ها به کشورهای مختلف هشدارهایی صادر می‌کرد، این بار اما دولت چین به شهروندان خود درباره خطر سفر و تحصیل در ایالات متحده هشدار داد.

شعارسال:در حالی که اغلب کاخ سفید درباره سفر آمریکایی‌ها به کشورهای مختلف هشدارهایی صادر می‌کرد، این بار اما دولت چین به شهروندان خود درباره خطر سفر و تحصیل در ایالات متحده هشدار داد.

به گزارش ایلنا، دولت چین امروز (سه‌شنبه) به شهروندان خود و کسانی که قصد سفر از این کشور به آمریکا را دارند هشدار اداد.

وزارت فرهنگ و گردشگری چین با صدور بیانیه‌ای از شهروندان خود خواست به دلیل «تیراندازی‌های مکرر، سرقت و آدم‌ربایی‌ها» در خاک ایالات متحده، از سفر به این کشور برحذر باشند.

در این بیانیه آمده است: وزارت فرهنگ و گردشگری به مسافران چینی هشدار می‌دهد که خطرات سفر به ایالات متحده را کاملا ارزیابی کرده، در جریان اطلاعات درباره امنیت عمومی، قوانین و مقررات باشند و آگاهی خود از سطح ایمنی و امنیت را افزایش دهند.

بر این اساس، هشدار مذکور درباره سفر به ایالات متحده تا روز سی‌ویکم ماه دسامبر سال جاری (۲۰۱۹) برقرار است.

این در حالی است که وزارت آموزش چین نیز روز گذشته (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای به دانشجویان و دانش‌آموزان چینی که قصد تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های آمریکایی را دارند، شدیدا هشدار داده بود.

در این بیانیه نیز ضمن اشاره به اینکه اخیرا تعدادی از دانشجویان چینی به دلیل سنگ‌اندازی آمریکا در تمدید ویزای تحصیلی برای آنها، دچار مشکلات عدیده‌ای شدند، آمده است: وزارت آموزش به دانشجویان و دانشگاهیان هشدار می‌دهد که ارزیابی‌های خود از خطرات تحصیل در خارج (آمریکا) را تقویت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار14خرداد 98، کدخبر: 770163 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین