پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۱۲۴۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه صنعت پتروشیمی، شرکت های تابعه و فروشندگان محصولات این بخش اعمال کرد.
شعار سال : دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزارنه داری آمریکا در اقدام خصمانه دیگری علیه ملت ایران، از اعمال تحریم های جدید در بخش صنایع پتروشیمی و صنابع و بخش های تابع آن خبر داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه، «شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس» و 39 شرکت پتروشیمی زیرمجموعه آن و همچنین عاملان فروش این شرکت در کشورهای خارجی را به دلیل حمایت مالی از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.
▫️این نهاد آمریکایی در بیانیه خود شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس را بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران خوانده و اعلام کرده است که این شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه آن به‌تنهایی 40 درصد از تولیدات پتروشیمی و 50 درصد از صادرات پتروشیمی ایران را در بر می‌گیرند.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1398، کدخبر:3980317125،www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین