پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر تسهیل امور گفت: در صورت قبول تبعات تصمیمات گرفته شده امکان تفویض برخی اختیارات به انجمن‌های معدنی وجود دارد.
شعار سال: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر تسهیل امور گفت: در صورت قبول تبعات تصمیمات گرفته شده امکان تفویض برخی اختیارات به انجمن‌های معدنی وجود دارد.

جعفر سرقینی، با تأکید بر تسهیل امور برای فعالان بخش معدن اظهار کرد: در صورت قبول تبعات تصمیمات گرفته شده امکان تفویض برخی اختیارات به انجمن‌های معدنی وجود دارد.

وی در این باره افزود: برای مثال اگر تعیین قیمت فولاد در بازار به انجمن فولاد واگذار شود باید  این انجمن قادر به مدیریت شرایط بازار باشد و پاسخگوی تغییرات حاصله نیز باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت پس دیدار با اعضای انجمن‌های معدنی از تفویض اختیار به انجمن‌ها در ایجاد ارزش‌افزوده معادن به‌شرط پاسخگویی خبر داد.

به نظر می‌رسد تفویض اختیار در صورتی امکان‌پذیر است که فعالیتی خاص کاملاً  مشخص شود و در راستای آن اختیارات لازم را نیز  به فرد یا سازمان مورد نظر اعطا شود به شکلی که انجام آن فعالیت مقدور باشد و درنهایت نیز باید در برابر نتیجه‌ای که حاصل می‌شود آن مرجع پاسخگو باشد، اما اغلب  مشکل در تفویض اختیار زمانی پیش می‌آید که این سه مرحله با هم هم‌زمان نیست و مدیر انتظار دارد که مثلاً  برای میزان فروش مرجعی پاسخ‌گو باشد اما از سوی دیگر  هیچ اختیاری در مورد تصمیم‌گیری و انتخاب شیوه‌های اجرایی فروش اعطا نکرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1398، کدخبر: 396743 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
جالبه که وظیفه خودشان را روی دوش انجمن های علمی و صنفی انداخته اند، منت هم می گذارند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین