پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر از همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه پنج‌ساله این دانشگاه با انجمن علمی آموزش محیط زیست و توسعه پایدار ایران خبر داد.

شعار سال: معصومه سهرابی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با انجمن علمی آموزشمحیط زیست و توسعه پایدار ایران خبر داد.

وی گفت: در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و در راستای بهره‌مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی و از آنجا که ارتباط و همکاری بین مؤسسات علمی، آموزشی و پژوهشی می‌تواند به ارتقایکمی و کیفی هدف‌ها و برنامه‌های مشترک یاری رساند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر علاوه بردیدار و گفتگو باجلال ولی‌اللهی رئیس انجمن علمی آموزشمحیط زیست و توسعه پایدار ایران، اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با این انجمن کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، همکاری مشترک دو پایگاه علمی و پژوهشی قدرتمند در عرصه علم (انجمن و دانشگاه) را در پربارترکردن وظایف و مسئولیت‌های هر دو بخش بسیار تأثیرگذار دانسته و با اشاره به اقدامات پژوهشی صورت گرفته در حوزه‌های زیست‌محیطی در دانشگاه اسلامشهربر استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دانشگاه و انجمن در دسترسی به اهداف پژوهشی در حوزه‌های زیست‌محیطی و حرکت به سمت انجام پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای تأکید کرد.

سهرابی، استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری برای استمرار ارتباط سازمان یافته بین انجمن علمی آموزش محیط زیست و توسعه پایدار ایران و واحد اسلامشهر به‌منظور برطرف کردننیازهای متقابل را هدف اصلی در انعقاد این تفاهم‌نامه معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه، در سه حوزهآموزشی(برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری همایش‌ها و بازدیدهای علمی و کارآموزی دانشجویان)، پژوهشی (حمایت از چاب و انتشار کتاب، کارهای تحقیقاتی مشترک، برگزاری همایش و نشست‌های مشترک، استفاده از توان علمی اعضایهیئت علمی، استفاده از فناوری نوین و ...) و فناوری (حمایت از تجاری‌سازی تحقیقات و فناوری‌های نو با رعایت مقررات مربوط) منعقد شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر فراهم کردن امكانات مناسب برای انجام بهينه دوره كارآموزی، صدور گواهی پايان دوره، اولویت‌دهی به عنوان‌های تحقیقاتی پیشنهادی و یا توافق شده طرفین، انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه‌های تحقیقاتی مصوب با نام مشترک واحد اسلامشهر و انجمن، دعوت از متخصصان طرفین برای حضور در سمینارهای علمی و دوره‌های آموزشی فناوری و ...، فراهم‌کردن امکان بازدیدهای علمی محققان و متخصصان، همکاری در زمینه فناوری اطلاعات و انتشارات، حمایت و ایجاد بستر مناسب برای حضور بهینه پژوهشگران طرفین در نشست‌های تخصصی و برنامه‌های پژوهشی و ... را از مهم‌ترین سرفصل‌های مدنظر در این تفاهم‌نامه برشمرد.

سهرابی تأکید کرد: این تفاهم‌نامه به‌مدت پنج سال بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و انجمن علمی آموزش محیط زیست و توسعه پایدار ایران منعقد شده و در صورت تمایل و تداوم فعالیت‌های مشترک هر یک از طرفین تفاهم‌نامه قابل تمدید خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 14 تیر 98، کد مطلب: 401959: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
تفاهم نامه امضا کردن خوب است، اما مهمتر از آن ، میزان پاسخگو بودن و اجرای بندهای تفاهم نامه ها است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین