پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
نماینده جبهه پایداری در مجلس دهم در نطق میان دستور خود ضمن اعتراض به محقق نشدن تحقیق و تفحص از مجلس، خطاب به رئیس مجلس گفت: مجلس را از این زبونی و ذلت خارج کنید.

شعارسال: نماینده جبهه پایداری در مجلس دهم در نطق میان دستور خود ضمن اعتراض به محقق نشدن تحقیق و تفحص از مجلس، خطاب به رئیس مجلس گفت: مجلس را از این زبونی و ذلت خارج کنید.

 سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در نطق میان دستور خود به موضوع تحقیق و تفحص از مجلس اشاره کرد و با مورد خطاب قرار دادن هیئت رئیسه گفت: طرح تحقیق و تفحص از مجلس و ارکان آن بیش از یک سال کلید خورده است. این طرح تقدیم هیئت رئیسه شده است اما برخلاف آیین نامه دست به فراموشی سپرده شده است.

او در ادامه افزود: نمایندگان شاهد آن هستند که هر روز یک دیواری در مجلس بنا می شود و بعدا خراب می شود.بابا جان من داعش از دیوار وارد نشد از در وارد شد باید معلوم شود که پیمانکاران مجلس چه کسانی هستند و مسافرت های خارجی بر چه اساسی انجام میشود شفاف سازی را از خود شروع کنیم.

ابطحی نطقش را با اشاره مستقیم به علی لاریجانی رئیس مجلس پایان داد و گفت: آقای لاریجانی ضمن تبریک به ریاست شما! امیدوارم در پایان این دوره نقش خودتان را به عنوان سخنگوی مجلس به درستی ایفا کنید ‌و مجلس را از این زبونی و ذلت خارج کنید مجلس اگر در راس امور بود امروز وضعیت مملکت به این اسفناکی نبود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار:21  خرداد 1398 ، کدخبر:1268753 ،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین