پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس بنیاد شهید اظهار کرد: اشتغال ۲۷ نفر بازنشسته در بنیاد شهید خلاف قانون است و با این اقدام برخورد می‌شود.

شعارسال: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی مجلس گفت: عدم پرداخت طلب فرهنگیان، پاداش پایان خدمت این عزیزان، عدم اجرای قانون حقوق سال ۹۸ و اجرایی شدن آن به صورت وارونه و بلاتکلیفی ۷۲۰۰ نفر از افراد گزینش شده برای استخدام در قوه قضاییه در حالی که این قوه به این نیروها نیاز دارد مواردی است که رییس جمهور باید به آنها توجه کند. عدم اجرایی شدن قانون حقوق سال ۹۸ عمل شود در غیر این صورت طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: طبق لیستی که در دستان من است ۲۷ نفر از بازنشستگان در بنیاد شهید و گاهی در جایگاه‌های بالا فعالیت می‌کنند؛ البته این لیست شاید تعداد بیشتری داشته باشد. در لیستی که در دست من است ۲۷ نفر هستند و ممکن است بیشتر باشند، آقای شهیدی این خلاف قانون منع به کارگیری بازنشستگان است، به قانون عمل کنید وگرتنه با شما قانونی برخورد خواهد شد و این تخلف را به قوه قضاییه ارجاع می‌دهیم.

رییس وقت جلسه علنی مجلس در پاسخ به اظهارات ابوترابی گفت: افرادی که در خصوص عدم رعایت قانون منع به کارگیری بازنشستگان اسنادی دارند آنها را به کمیسیون اجتماعی ارائه دهند تا این موضوع در دستگاه‌ها پیگیری شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20خرداد1398 ، کدخبر: 98032008921: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین