پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
مصطفی احمدی رئیس اتحادیه صنف خشکبار و آجیل فروشان تهران از وضعیت مطلوب خشکبار خبر داد و گفت: حال و احوال تولید آجیل با توجه به بارندگی های خوب امسال و تولیدات خشکبار در تمامی انواع آن، بسیار خوب است.
شعار سال: رئیس اتحادیه صنف خشکبار و آجیل فروشان تهران از وضعیت مطلوب خشکبار خبر داد و گفت: حال و احوال تولید آجیل با توجه به بارندگی های خوب امسال و تولیدات خشکبار در تمامی انواع آن، بسیار خوب است. مصطفی احمدی افزود: علی‎رغم اینکه در مقطعی از زمان درختان دچار سرمازدگی شدند که البته وسعت زیادی […]

رئیس اتحادیه صنف خشکبار و آجیل فروشان تهران از وضعیت مطلوب خشکبار خبر داد و گفت: حال و احوال تولید آجیل با توجه به بارندگی های خوب امسال و تولیدات خشکبار در تمامی انواع آن، بسیار خوب است.

مصطفی احمدی افزود: علی‎رغم اینکه در مقطعی از زمان درختان دچار سرمازدگی شدند که البته وسعت زیادی نداشت، بارندگی‎های خوب منجر به تولیدات مناسب گشته و خداوند زمین را با بارش سیراب کرد.

وی در ادامه با اشاره به ارزان شدن آجیل و خشکبار گفت: بارش باران و تولید خوب آجیل، منجر به رونق چرخه اقتصادی در این حوزه گردیده که با این شرایط قاعدتاً بایستی قیمت ها ارزان‎تر و متعادل‎تر شود که ما برای صنف، اعضاء وهمچنین مردم خوب کشورمان بسیار خوشحالیم و امیدواریم که مردم نیز راضی باشند.

احمدی تاکید کرد: فرا رسیدن تابستان و وجود میوه‎های تابستانی، عدم تمایل مردم به استفاده از آجیل را در پی دارد و باعث می شود این ماده مهم و با ارزش غذایی بالا در سبد کالایی مردم کمتر دیده شود که مجدداً با سرد شدن هوا تمایل برای استفاده از آجیل افزایش می یابد، لذا در این ایام عمده تولیدات داخلی در سردخانه ها نگه داری می شود که محصولاتی همچون بادام آذربایجان، گردوی آذر شهر، انواع تخمه ی خراسان، پسته ی دامغان، کرمان، یزد و… را می توان نام برد.

احمدی افزود: روند خوب اقتصادی با میزان تولید، میزان مصرف و نرخ ارز، ارتباط کاملاً نزدیک دارد، بنابراین امیدواریم نرخ ارز آنقدر متعادل و منطقی شود که منجر به تولیدات بسیار با قیمت مناسب در همه بخش ها از محصولات گردد تا مردم عزیزمان بتوانند استفاده لازم را ببرند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اتاق اصناف ایران،تاریخ انتشار:18خرداد1398،کد خبر:18090،www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین