پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
حاج جلیل تواضع (یوسف پور) از پیشکسوتان صنعت آجیل و خشکبار کشور پنجشنبه گذشته درگذشت.

شعارسال: مراسم تشییع پیکر آن مرحوم از مقابل فروشگاه تواضع در خیابان ولیعصر تهران، چهارراه پارک وی؛ روز جمعه برگزار شد.

برند تواضع از جمله برندهای قدیمی و خوشنام صنعت آجیل و خشکبار کشور محسوب می شود که در تبریز و‌ تهران فروشگاه های متعددی دارند.

جلیل تواضع بنیانگذار آجیل و خوشکبار تواضع  کسب و کار پدرش را ادامه داد و ایشان توانست با اوضاع اقتصادی ضعیف با اعتماد به نفس ، ایده های خلاقانه ، تمرکز ذهن بر هدف از زندگی و غلبه بر چالش های زندگی کسب و کارش را رشد دهد و به سوی موفقیت گام بردارد.

او در سال 1315 در شهر تبریز و در محله احراب به دنیا آمد. 3 برادر و خواهر دارد. پدر بزرگش یکی از باغداران آن زمان در تبریز بود. اما پدرش به فکر شغلی بود که درآینده بتوان در آن پیشرفت کرد؛ به همین دلیل به شغلی می اندیشید که با کشاورزی نیز در ارتباط باشد. خشکبار روش جدیدی از نگهداری محصولات کشاورزی بود، هم عمر محصول بیشتر می شد و هم مشتریان جدیدی ایجاد می کرد. در همین راستا پدرش درسال 1270 -درخیابان امام خمینی(پهلوی سابق)- مغازه خشکبار فروشی افتتاح کرد.

پسر مرحوم جلیل تواضع به عنوان سومین نسل این خانواده، این کسب و کار را ادامه می دهد. بنیانگذار خشکبار تواضع بارها از نقش موثر فرزندش در رشد و توسعه این شغل سخن گفته بود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اقتصادکارا، تاریخ انتشار: 17آبان1398  ، کدخبر: 2910، www.eghtesadkara.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین