پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۱۳۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره تخلفات ایران مال در توئیتر خود مطالبی را نوشت و بیان داشت که ایران مال متعلق به خاندان انصاری است اما تخلفات گسترده ای در آن صورت گرفته است . وی بیان داشت که بخشی از این تخلفات به شهرداری پرداخت شده و برخی نیز تخریب شده است اما این پروژه آماده عرضه در بورس با قیمت گذاری نادرست است در این رابطه قیمت گذاری سهام قبل از عرضه ضروریست. وی تخلف پرونده پدیده را نسبت به ایران مال ناچیز دانست.
شعار سال:علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره تخلفات ایران مال در توئیتر خود مطالبی را نوشت و بیان داشت که ایران مال متعلق به خاندان انصاری است اما تخلفات گسترده ای در آن صورت گرفته است . وی بیان داشت که بخشی از این تخلفات به شهرداری پرداخت شده و برخی نیز تخریب شده است اما این پروژه آماده عرضه در بورس با قیمت گذاری نادرست است در این رابطه قیمت گذاری سهام قبل از عرضه ضروریست. وی  تخلف پرونده پدیده را نسبت به ایران مال ناچیز دانست.
هشدار زاکانی درباره تخلفات ایران مال
هشدار زاکانی درباره تخلفات ایران مال
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق نیوز،تاریخ انتشار:24خرداد1398،کدخبر:966618،www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین