پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۲۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
نشست مشترک کاخ سفید و کنگره آمریکا که بر موضوع سرنگونی پهپاد این کشور در ایران تمرکز داشت، بدون نتیجه گیری به پایان رسید.این نشست به دعوت ترامپ صورت گرفته بود و رئیس جمهور آمریکا به دنبال سرنگونی پهپاد پیشرفته این کشور در حریم هوایی ایران، سران کنگره را جمع کرد تا اطلاعاتی مرتبط با این حادثه را در اختیار اعضای ارشد و رهبران کنگره قرار دهد.

شعار سال: نشست مشترک کاخ سفید با اعضای ارشد کنگره که بر مسئله سرنگونی پهپاد آمریکایی در ایران تمرکز داشت، بدون صدور بیانیه یا اعلام نتیجه‌ای پایان یافت.

این نشست به دعوت ترامپ صورت گرفته بود و رئیس جمهور آمریکا به دنبال سرنگونی پهپاد پیشرفته این کشور در حریم هوایی ایران، سران کنگره را جمع کرد تا اطلاعاتی مرتبط با این حادثه را در اختیار اعضای ارشد و رهبران کنگره قرار دهد.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان، چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات ها در سنا و روسا و اعضای ارشد کمیته های روابط خارجی و خدمات نظامی سنا و همچنین کمیته های متناظر در مجلس نمایندگان از جمله حاضران در این نشست بودند.

حادثه سرنگونی پهپاد آمریکایی در ایران در شرایطی صورت گرفت که یک روز پیش از آن، نمایندگان کنگره طرحی را تصویب کرده بودند که به موجب آن رئیس جمهوری آمریکا نمی تواند از مجوز سال ۲۰۰۱ مربوط به حادثه ۱۱ سپتامبر برای جنگ با ایران استفاده کند. در این طرح همچنین از سیاست خارجی دولت ترامپ در برابر ایران و خروج از برجام نیز انتقاد شده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 31خرداد 98، کد خبر: 4646660، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
0
0
الحق که ترامپ ترسیده مرسی از سپاه که بالاخره یه کاری کردیم این ترامپ یکم بشینه سرجاش خیلی دیگه داشت می تازوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین