پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه احراز سکونت شهرداران در محل خدمت خود به استانداران سراسر کشور خبر داد و اظهارداشت: بر اساس این دستورالعمل تمامی شهرداران مکلف هستند در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

شعار سال: وی در ادامه افزود: چنانچه شهردار از تاریخ صدور حکم انتصاب توسط مراجع ذیربط در محدوده شهر محل خدمت خود سکونت و اقامت نداشته باشد باید حداکثر ظرف مهلت یک ماه نسبت به اسکان در محدوده شهر مذکور اقدام کند.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: شهردار و خانواده وی شامل همسر و فرزند یا فرزندان تحت تکفل وی باید در داخل محدوده شهر سکونت و اقامت داشته باشند.

سامانی گفت: در صورتی که شورای شهر نسبت به عدم سکونت شهردار در محدوده شهر اطمینان حاصل کند طبق تبصره ۴ ماده ۸۰ و ماده ۹۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ١٣٧٥ و با اصلاحات بعدى آن می توانند ادامه فعالیت شهردار را خاتمه دهند.

وی با بیان اینکه برای راستی آزمایی اجرای این دستورالعمل سه مکانیزم و شاخص تعیین شده است، خاطرنشان کرد: شاخص ها و مستندات احراز سکونت شهرداران در محل خدمت خود شامل گواهی اشتغال به کار همسر و فرزندان تحت تکلف شهردار در محدوده شهر محل خدمت، گواهی آموزش و پرورش در خصوص اشتغال به تحصیل فرزندان تحت تکفل شهردار در مدارس یا مهد کودک های در محدوده شهر محل خدمت و قولنامه دارای کد رهگیری و اسناد مالکیتی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ 1 تیر 98، کد مطلب: 323854:www.dolat.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
این چه دردی و دوا میکنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین