پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
علی حدادی گفت: امروز در کمیسیون امور داخلی شورا‌ها مصوب شد که قبل از ثبت نام شوراها، داوطلبان شهرداری ثبت نام کنند تا استعلامات لازم انجام شود.

شعار سال: سخنگوی کمیسیون امور داخلی شورا‌ها گفت: در نشست امروز این کمیسیون کلیات طرح انتخاب شهرداران مورد تصویب قرار گرفت که بر این اساس مصوب شد قبل از ثبت نام شوراها، داوطلبان شهرداری ثبت نام کنند تا استعلامات لازم انجام شود و در ادامه شورا‌ها به ترتیب سه گزینه برای شهرداری ارائه می‌دهند تا بر این اساس روند انتخاب شهرداران شفاف خواهد شد.

علی حدادی همچنین گفت: بنابراین باید اذعان کرد مردم ضمن اینکه به شورا‌ها رای می‌دهند، با واسطه شهرداران را هم انتخاب می‌کنند که این مهم موجب رفع برخی نگرانی‌ها نیز خواهد شد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی عضو دیگر این کمیسیون در توضیح این تغییر گفته بود: در این طرح مردم به شهردار و شورا رای می‌دهند و شهرداری که اکثریت رای را آورده، بعد از انتخابات کار خود را شروع می‌کند و نمایندگانی که اکثریت رای را آوردند، به این دلیل که حلقه وصل شان شهردار می‌شود، به صورت ائتلافی خواهند شد، ولی همواره مخالفان شهردار نیز در شورا هستند تا شرایط متعادل شود و تنها یک صدا وجود نداشته باشد؛ این نکته بسیار مهمی است که حتما شورا به صورت چند صدایی باشد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:8196500، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
0
0
مردم میان برای رای دادن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین