پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۵۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵
مراسم رونمایی از پرونده الکترونیک سلامت حاشیه‌های جالبی داشت که از جمله آن می‌توان به گفتگوی جالب وزیر بهداشت و رئیس جمهور اشاره کرد که لبخند را بر لب مسئولان حاضر در جلسه نشاند.در این مراسم وزیر بهداشت اظهار کرد: این توفیق حاصل شد که وزیر بهداشت کشور باشم و شاید من تنها وزیر قبل و بعد از انقلاب باشم که ۹۰ درصد نیروهای وزیر قبلی را حفظ کرده است.

شعار سال: امروز مراسم رونمایی از استقرار پرونده الکترونیک سلامت با حضور رئیس جمهور، وزیر بهداشت و مسئولان حوزه سلامت کشور برگزار شد.

این مراسم حاشیه های جالبی داشت که از جمله آن می توان به گفتگوی جالب وزیر بهداشت و رئیس جمهور اشاره کرد که لبخند را بر لب مسئولان حاضر بر جلسه نشاند.

در این مراسم وزیر بهداشت اظهار کرد: این توفیق حاصل شد که وزیر بهداشت کشور باشم و شاید من تنها وزیر قبل و بعد از انقلاب باشم که ۹۰ درصد نیروهای وزیر قبلی را حفظ کرده است.

در پاسخ به این جمله وزیر بهداشت رئیس جمهور واکنش نشان داد و گفت: البته تا به الان.

با این جمله رئیس جمهور جو جلسه تغییر کرد و همه از جمله وزیر بهداشت خندیدند و نمکی گفت که امیدوارم این موضوع همچنان تداوم داشته باشد.

تعداد بازدید : 3


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار4تیر 98، کد خبر: 6979307، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین