پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
درحالیکه برخی رسانه‌ها خبر از برکناری رئیس سازمان زندان‌ها بعد از قتل علیرضا شیرمحمدعلی می‌دهند، مسئول روابط‌عمومی این سازمان تاکید کرده که دستوری درباره برکناری مصطفی محبی ابلاغ نشده است.خبر داده شده که پس از تعیین کمیته ویژه از سوی رئیس قوه‌قضاییه به منظور بررسی علت قتل این زندانی در زندان تهران بزرگ، نتیجه تحقیقات روشن و به رئیس قوه‌قضاییه اعلام شده است.
شعار سال:درحالیکه برخی رسانه‌ها خبر از برکناری رئیس سازمان زندان‌ها بعد از قتل علیرضا شیرمحمدعلی می‌دهند، مسئول روابط‌عمومی این سازمان تاکید کرده که دستوری درباره برکناری مصطفی محبی ابلاغ نشده است.
رئیس سازمان زندان‌های استان تهران تغییر کرد؟
 شایعه برکناری مصطفی، رئیس سازمان زندان‌ها چند روزی است که در فضای مجازی و محافل غیررسمی مطرح است. امروز اما پای این خبر به رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها باز شد و رسانه‌های مختلف به نقل از منابع آگاه و شنیده‌ها اعلام کردند که این برکناری قطعی است.

بر همین اساس خبر داده شده که پس از تعیین کمیته ویژه از سوی رئیس قوه‌قضاییه به منظور بررسی علت قتل یک زندانی به نام شیرمحمدعلی در زندان تهران بزرگ، نتیجه تحقیقات روشن و به رئیس قوه‌قضاییه اعلام شده است. برکناری مدیرکل زندان‌های استان تهران، نتیجه بررسی‌های این کمیته بوده است. همچنین شنیده می‌شود رئیس زندان تهران بزرگ و اندرزگاه محل نگهداری شیرمحمدعلی نیز از مسئولیت خود برکنار شدند.

همچنین براساس اخبار تکمیلی که «تسنیم» منتشر کرده است سیدحشمت‌الله حیات‌الغیب که پیش از این مدیرکل زندان‌های استان فارس، یزد و هرمزگان بوده جایگزین محبی شده است.

اما «ایلنا» به نقل از مسئول روابط‌عمومی سازمان‌ زندان‌ها نوشت: تا این لحظه دستوری درباره برکناری مدیرکل زندان‌های استان تهران به ما ابلاغ نشده است. مسئول روابط‌عمومی سازمان‌ زندان‌ها همچنین تاکید کرده است که وجود شایعات در این رابطه را رد نمی‌کنم اما تا این لحظه هیچ دستوری مبنی بر برکناری آقای مصطفی محبی به دست ما نرسیده است.

مصطفی محبی، مدیرکل زندان‌های استان تهران از خردادماه سال 95 از سوی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها به عنوان مدیرکل زندان‌های استان تهران منصوب شده بود. محبی پیش از این معاون قضائی دادستان تهران بود.

علاوه بر این «تسنیم» خبر داده که فرزادی، رئیس زندان تهران بزرگ (فشافویه)، غلامرضا ضیایی رئیس زندان رجایی شهر، به عنوان رئیس جدید زندان تهران بزرگ منصوب شده است.

علیرضا شیرمحمدعلی، زندانی سیاسی بیستم خردادماه سال جاری به‌وسیله دو زندانی دیگر با بیش از 30 ضربه که به سینه‌اش وارد شده بود، در زندان فشافویه تهران به قتل رسید.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اعتمادآنلاین،تاریخ انتشار:11تیر1398،کدخبر:317372،etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین