پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
اسنپ در راستای خدمت‌رسانی بهتر به رانندگان ناشنوا امکان جدیدی را به امکانات خود اضافه کرده است.

شعارسال : اسنپ سامانه هوشمند حمل و نقل در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به رانندگان دارای ناشنوایی امکان جدیدی را به خدمات خود اضافه کرده است. براین اساس رانندگان دارای ناشنوایی با استفاده از این امکان می‌توانند در تمام شهرهایی که قابلیت تماس امن در آنها فعال است به راحتی از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنند.

تماس امن قابلیتی است که اسنپ آن را برای ارج نهادن به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی‌شان عملیاتی کرده است و با استفاده از این قابلیت، راننده و مسافر شماره تلفن یکدیگر را نمی‌بینند و تماس آنها از طریق یک شماره ثابت برقرار می‌شود.

اسنپ در آذر ۱۳۹۶ قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن همراه یا همان تماس امن را برای اولین بار در ایران و در شهر مشهد به صورت آزمایشی فعال کرد. با استفاده از این قابلیت، کاربران راننده و مسافر اسنپ شماره همراه یکدیگر را نمی‌بینند و تماس آنها از طریق یک شماره ثابت برقرار می‌شود. تماس امن در راستای ارج نهادن به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی‌شان عملیاتی شده است و استفاده از آن هزینه‌ای برای کاربران اسنپ نخواهد داشت.

تماس امن در شهرهای زیر فعال است:

در حال حاضر، تماس امن اسنپی در شهرهای خراسان رضوی (چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه)، مرکزی (اراک، ساوه، مهاجران)، فارس (جهرم، شیراز، صدرا، فسا، کازرون، لارستان، مرودشت)، اصفهان (آران و بیدگل، اصفهان، بهارستان، خمینی‌شهر، درچه، دولت‌آباد، زرین‌شهر، شاهین‌شهر، شهرضا، فلاورجان، فولادشهر، کاشان، نجف‌آباد، ویلاشهر)، زنجان (زنجان)، قم (جعفریه، قم، قنوات، کهک)، قزوین (قزوین)، همدان (بهار، جورقان، مریانج، ملایر، همدان) و گیلان (آستانه اشرفیه، انزلی، رشت، کوچصفهان، لاهیجان، لنگرود) فعال است.

به طور معمول رانندگان دارای ناشنوایی از طریق ارسال پیامک با مسافر تماس برقرار می‌کنند. این نحوه‌ی ارتباط در شهرهایی که تماس امن اسنپی در آن‌ها فعال است و راننده و مسافر به شماره تماس یکدیگر دسترسی ندارند مختل شده است. اکنون اسنپ برای تسهیل فعالیت رانندگان دارای ناشنوایی راهکار تازه‌ای را در نظر گرفته و اقدام به راه‌اندازی یک خط اختصاصی پشتیبانی کرده است تا از طریق این خط واسط کاربر راننده را به وسیله پیامک به مسافر وصل کند.

رانندگان دارای ناشنوایی بادر دست داشتن مدارک پزشکی‌شان (مانند گواهی از بهزیستی) می‌توانند به دفاتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنند تا از این طرح بهره‌مند شوند و پشتیبانی اسنپ ارتباط بین آنها و مسافرشان را تسهیل کند

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار11 تیر 98، کدخبر: 6987093،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین