پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: دامن زدن مسئولان به اختلافات یعنی روی اعصاب مردم راه رفتن است.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: با توجه به منابع مالی بسیار محدود مشکلات شهرستان آبیک باید اولویت‌بندی شود که پروژه طرح آبرسانی از سد طالقان از پروژه‌های بزرگ محسوبی می‌شود و در سفراخیر وزیر نیرو به استان قزوین در خصوص این پروژه بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

شعار سال: منوچهر حبیبی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک ضمن گلایه از شورای شهر آبیک مبنی بر تغییر چند شهردار اظهار کرد: شورای شهر نباید مدیریت شهری متزلزل کند چرا که شهر بی‌ثبات شده و مردم هم دارند ضرر می‌کنند.

وی افزود: شورای شهر باید به ثبات مدیریت شهری اعتقاد داشته باشد که لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند و شهر را از بی‌ثباتی خارج کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: با توجه به منابع مالی بسیار محدود مشکلات شهرستان آبیک باید اولویت‌بندی شود که پروژه طرح آبرسانی از سد طالقان از پروژه‌های بزرگ محسوبی می‌شود و در سفراخیر وزیر نیرو به استان قزوین در خصوص این پروژه بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

آبرسانی از سد طالقان به آبیک

حبیبی اضافه کرد: در نشست با وزیر مطرح شده اگر قرار است طرح ابرسانی از سد طالقان به استان قزوین در سه یا چهار فاز اجرایی شود نخستین فاز مربوط به شهر آبیک است و مردم این شهر بهره‌مند می‌شوند که در زمان کمتر و کمترین هزینه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: قول آبرسانی نخست به شهر آبیک از سوی وزیر نیرو داده شده و تا هشت روز آینده در خدمت وزیر نیرو خواهیم رفت تا این موضوع مصوب شود.

این مسئول تصریح کرد: پیگیری مشکلات شهرستان آبیک از جمله بهبود وضعیت مراکز درمانی با توجه به وجود اتوبان و پرجمعیت بودن و موضوع آبرسانی از سد طالقان باید به طور هفتگی در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا زودتر به نتیجه برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: برای حل مشکل واحدهای کشاورزی و صنعتی و تولید شهرستان آبیک نیاز به حمایت ویژه‌تر و جدی‌تر است و باید اولویت مسئولان استانی و شهرستانی قرار گیرد.

حبیبی تداوم انقلاب اسلامی را مستلزم وحدت، اتحاد، انسجام و همدلی بین مسئولان ذکر کرد وادامه داد: اختلاف سلیقه در هر جامعه‌ای وجود دارد و موجب رشد و تکاپو و سبقت گرفتن از هم می‌شود اما نباید به مردم کشیده شود.

مسئولان بر طبل وحدت بکوبند

وی اضافه کرد: مسئولان در هر جایگاهی که هستند و تریبونی که دارند باید بر طبل وحدت بکوبند چرا که تخریب و سیاه‌نمایی هنر نیست و آب در آسیاب دشمن ریختن است؛ هنر این است که با بیان و عمل و قلم ضمن دعوت همگان به وحدت، در راستای انسجام گام برداشته و انقلاب را یک گام به اهدافش نزدیکتر کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دامن زدن مسئولان به اختلافات یعنی روی اعصاب مردم راه رفتن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اذعان کرد: با توجه به دوم اسفند ماه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مسئولان زیر ذره‌بین قرار دارند ورصد می‌شوند و باید از حرکات جانبدارانه به طور جدی پرهیز کنند و اصل بی‌طرفی را در محیط کار و رفتارهای خود ساری و جاری کند.

حبیبی افزود: کاندیداها و داوطلبان انتخابات مجلس شوری اسلامی نباید کاری کنند که به منافع ملی آسیب برسد و رقابت سالم را باید با اخلاق سیاسی به نمایش بگذارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 13تیر 98، کد خبر: 781182، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین