پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری گیلان از صدور بیش از ۷۰۰ فقره پروانه عبور ترافیکی در گیلان از ابتدایی امسال تاکنون خبر داد و گفت: در مقایسه با سال گذشته ۷درصد کاهش یافته است.

شعارسال: رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری گیلان از صدور بیش از ۷۰۰ فقره پروانه عبور ترافیکی در گیلان از ابتدایی امسال تاکنون خبر داد و گفت: در مقایسه با سال گذشته ۷درصد کاهش یافته است.

سعید حسین رضایی  اظهار کرد: مشخصات بارهای جابه جا شده باید از نظر وزن، طول، عرض و ارتفاع منطبق با مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راه‌ها باشد.

رضایی با اشاره به اینکه شرایط صدور پروانه عبور ترافیکی برای بارها، گفت: گاهی اوقات جابه جایی برخی محموله‌های شامل شرایط مندرج در مقررات حمل و نقل بارها نبوده که در این شرایط برای جابه جایی چنین بارهایی نیازمند دریافت پروانه عبور ترافیکی از اداره کل حمل و نقل و راهداری استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون ۷۶۷ فقره پروانه عبور ترافیکی در استان گیلان صادر شده است، اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:17 تیر1398،کدخبر: 4660954،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین