پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱
برای اولین بار در ورزشگاه‌های فوتبال ایران، دوربین تشخیص چهره در ورزشگاه امام رضا (ع) راه‌اندازی شد.

شعار سال: ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد به دوربین های تشخیص چهره مجهز شده است و از این به بعد با راه اندازی این سیستم در این ورزشگاه، همه تماشاگرانی که به استادیوم می آیند، تشخیص هویت خواهند شد.

در این باره علی اکبر هاشمی جواهری مدیر ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: هزینه های لازم و اساسی برای راه اندازی این سیستم پیش از این فراهم شده بود و در طی این روزها بحث تامین بودجه را برای راه اندازی سرورهای لازم، فراهم کردیم. از این پس ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان اولین ورزشگاه ایران به سیستم تشخیص هویت مجهز و آماده برگزاری بازی های لیگ می شود.

جواهری درباره الکترونیکی شدن بلیت های این ورزشگاه نیز خاطر نشان کرد: یک نکته بسیار مهم است. باشگاه شهرخودرو باید برای بلیت فروشی الکترونیکی زود تر به ما مراجه کند چرا که بلیت فروشی با باشگاه ها است. هر چقدر باشگاه پدیده شهر خودرو زود تر اقدام کند وظیفه ما و آن ها مشخص تر خواهد بود تا به بهترین شکل بازی های لیگ را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 18 تیر 98، کد مطلب: 6995089: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین