پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
پس از خطای دیمتری پایت، بازیکن تیم فرانسه روی کریس رونالدو ، کاربران ایرانی به صفحات اینستاگرام این دوبازیکن هجوم بردند و از رونالدو دلجویی نمودند و پایت بیچاره را فحش باران کردند!

شعارسال: ضمن بررسی رخداد مهم فرهنگی ورزشی کامنتی(!) کاربران ایرانی در اینستاگرام نکات زیر جالب توجه است:

۱- برخلاف آنکه می گویند جوانان ایرانی فقط دم آبمیوه فروشی ها ، فست فودها و نان داغ ، شکلات داغ فروشی ها تجمع می کنند، پیجِ ظالمان و مظلومانِ اینستاگرام هم از مکان های مورد علاقه جوانان ایرانی برای دور هم بودن است (البته بعد از پیجِ بازیگرانِ تازه از هم طلاق گرفته وطنی!) ... چه بسا مورد داشتیم دو تا دوست بعد از ۱۰ سال جدایی، پای کامنت همین صفحات، همدیگر را پیدا کردند!

۲- این روزها یافتن همسر مناسب هم از دغدغه های هر جوان ایرانی است ... خوشبختانه حضور خودجوش و مردمی جوانان در این گونه رستاخیزهای تلگرامی باعث می شود جوانان بتوانند کِیس های مناسب ازدواج را هم شناسایی کنند زیرا در زمانهای گذشته بود که می گفتند، آدمها را می توان در سفر شناخت؛ در حال حاضر آدمها را می توان از روی کامنت های شان پای این جور صفحات شناخت!

۳- اگر دقت کرده باشید، در روزهای حمله به صفحات اینستاگرام چهره های معروف ، قُطر نیازمندی های روزنامه همشهری بسیار کم می شود... دلیلش هم این است که برخی هموطنان مقتصد، می روند در کامنتهای شان تبلیغ فروش کالاهای مازاد یا آگهی استخدام منشی پاره وقت و مسلط به زبان خارجی را انجام می دهند و حداقل ۲۵ هزار تومان می افتند جلو!

۴- متاسفانه برخی افراد در این کامنتها اقدام به فحاشی و سایر کارهای بی تربیتی می نمایند که چون معمولا افراد سرشناس خارجی، آشنایی زیادی با زبان فارسی (بخصوص بخش فحش هایش!) ندارند، احتمالا خیلی عادی، از روی این کامنتها رد می شوند ... اما نکته جالبِ کار، بچه مثبتهایی هستند که می روند به زبان خارجکی بابت فلان فحشی که هموطنشان دو تا کامنت بالاتر داده از چهره سرشناس خارجی عذرخواهی می کنند و تازه طرف، روی کامنت فحش حساس می شود و آنرا برای ترجمه می برد به نزدیک ترین سفارتخانه یا کاردار فرهنگی ایران در کشورش!

۵- بازار تبلیغات کاندیداهای احتمالی آینده و بحث های سیاسی هم در کامنتهای این صفحات داغ است ؛ موافقان دکتر، مخالفان دکتر، موافقان حقوق دان، مخالفان حقوق دان، موافقان شهردار، مخالفان شهردار ، چپی ها ، راستی ها ، اعتدالگرایان، این وری ها، اون وری ها، دولت بهار، دولت تابستان، دولت پاییز، دولت زمستان و ... خلاصه که رونالدو اگر فارسی می دانست، تا همین امشب یا با یقه دکمه کیپ بسته و محاسن فراوان، می شد سخنگوی جبهه فلان و تا فردا شب هم قطعا با صادق زیباکلام یک برنامه مناظره رو در رو در برنامه اش داشت؛ یا با همین تیپ و قیافه، می شد عضو حزب بهمان و تا پس فردا شب با حسین شریعتمداری مناظره رو در رو داشت!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 22 تیر 1395، کدمطلب: 3711036 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین