پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۳۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه اخیر اعضای این کمیسیون با خزانه دار کل کشور، گفت: در این جلسه گزارشی از وضعیت درآمدها و هزینه‌های کشور در سه ماهه اول سال 98 به اعضای کمیسیون ارائه شد.

شعارسال: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جزئیات گزارش خزانه دار کل در این کمیسیون را تشریح کرد.

محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه اخیر اعضای این کمیسیون با خزانه دار کل کشور، گفت: در این جلسه گزارشی از وضعیت درآمدها و هزینه‌های کشور در سه ماهه اول سال 98 به اعضای کمیسیون ارائه شد.

وی با بیان اینکه طبق گزارش خزانه دار کل سهم مالیات‌ها از درآمدها 45 درصد افزایش یافته است، افزود: همچنین بر اساس گزارش خزانه‌دار کل کشور سهم نفت نیز 28درصد کاهش یافته است، البته قضاوت صحیح و دقیق این موضوع با ملاحظه عملکرد سالیانه کاملا مشخص خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در همین راستا ادامه داد: بر اساس گزارش مذکور درآمدهای گمرکی کاهش و سود سهام دولتی افزایش داشته و درآمدهای نفتی نیز با کاهش مواجه بوده است.

تابش تصریح کرد: از 43 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت، یک چهارم آن منتشر شده است و بابت پرداخت سود و کارمزد اوراق بهادار داخلی و خارجی؛ عملکرد دولت مطلوب بوده و دقیقا به تعهدات، عمل کرده است و در پرداخت‌ها، تعهدات هزینه‌ای بطور تقریبا کامل یعنی 98 درصد، انجام شده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس تاکید کرد: اعتبارات عمرانی سه ماهه سال جاری ، 24 درصد ملی و 76 درصد استانی بوده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 تیر 1398 ، کدخبر:2056499 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
هزینه های دولت که معلومه هیچوقت تمامی نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین