پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
آمریکا در فاصله بین سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۵۸ در جزایر مارشال و «بیکینی آتول» ۶۷ آزمایش هسته‌ای انجام داده که عواقب این آزمایش‌های هسته‌ای برای ساکنان این منطقه فاجعه بار بوده است.

شعارسال: آمریکا در فاصله بین سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۵۸ در جزایر مارشال و «بیکینی آتول» ۶۷ آزمایش هسته‌ای انجام داده که عواقب این آزمایش‌های هسته‌ای برای ساکنان این منطقه فاجعه بار بوده است.

 پایگاه دیلی‌بیست در گزارشی به ۶۷ آزمایش هسته‌ای آمریکا در جزایر مارشال از سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۵۸ پرداخته و تبعات این آزمایش‌ها بر روی ساکنان این منطقه را بررسی می‌کند. آمریکا در فاصله بین سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۵۸ در جزایر مارشال و به خصوص «بیکینی آتول» ۶۷ آزمایش هسته‌ای انجام داده که عواقب این آزمایش‌های هسته‌ای فاجعه بار است.زمانی که «بن اچ ویات»، فرمانده نیروی دریایی آمریکا ساکنان بیکینی آتول را در پایگاهی گرد آورد و از آنان خواست تا به طور موقت محل سکونت خود را ترک کنند تا آمریکا سلاح جدیدی به نام «بمب اتم» در آنجا آزمایش کند آن‌ها با این درخواست آمریکا موافقت کردند، اما از این موضوع اطلاعی نداشتند که چه اتفاقی در حال روی دادن است.

تعداد بازدید : 709

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 12 تیر 1398 ، کدخبر:6988649 www.yjc.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین