پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
رئیس مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت اعلام کرد: ریزگردها در شبانه روز آینده در استان‌های غربی و جنوب غربی کشور افزایش یافته است، البته اورژانس کشور و بیمارستان‌ها با توجه به سابقه بروز این شرایط جوی در این ماه‌ها آمادگی لازم برای مواجهه را دارند.

شعار سال: خسرو صادق نیت اعلام کرد: به دلیل شرایط جوی حاکم بر منطقه، یک توده هوا همراه با ریزگردها به زودی از غرب وارد کشور خواهد شد و استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر را در بر خواهد گرفتواحتمال افزایش میزان ریزگردها در هوای این استان‌ها طی شبانه روز آینده وجود خواهد داشت بر این اساس توصیه می‌شود هموطنان در این استان‌ها موارد ایمنی را رعایت کنند.

وی در خصوص احتمال رسیدن این توده هوا به استان‌های مرکزی کشور و پایتخت نیز تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که ریزگردها به صورت خفیف‌تر به استان‌های مرکزی کشور هم سرایت کنند اما برای اظهار نظر قطعی در این مورد باید نقشه‌های هواشناسی و حرکت توده‌های جوی توسط کارشناسان هواشناسی مورد بررسی قرار گیرند.

صادق نیت با اشاره به اخبار رسانه‌های مجازی مبنی بر آماده باش بیمارستان‌های پایتخت گفت: اورژانس کشور و بیمارستان‌ها با توجه به سابقه بروز این شرایط جوی در این ماه‌ها آمادگی لازم برای مواجهه را دارند و این مساله‌ای نیست که به صورت یک آماده باش مجزا اعلام شود و هموطنان در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

وی همچنین یادآور شد: البته توجه مردم به هشدارهای قبل از بروز این شرایط جوی بسیار ارزشمند و موثر بوده و تا کنون باعث شده با مشکل زیادی در این زمینه مواجه نباشیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري آنا، تاریخ انتشار: 23 تير 1395، کد مطلب: 122323:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین